4397
Sök

info om infinetys multimedia/sterio/förstärkare

badboy for life
356 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
#1
skulle uppskata om ni som har anvant infinetys grejer i era bilar skulle skriva ett par rader om vad ni tyckte om dom funderar på att köpa högtalare basar samt steg från dom lollol

leva bör man ändå dör man

658 Inlägg
25 februari 2008
#2
Har bara erfarenhet av högtalarna. Låter riktigt bra efter inspelning även på riktigt hög volym. Kör infinity reference på alla högtalarna utom basarna.

Kilowatts is my living, horsepower is my life.

Miklen
25 februari 2008
#3
Har ganska nyligen slängt in 5.25 kittet fram från dom och än så länge är ja nöjd.. Men får väl se när man spelat lite mer smile

badboy for life
356 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
#4
tack så mycket uppskatar era svar då har man fått litte mer kött på benen big_smile

leva bör man ändå dör man


Sök