4256
Sök

Ny dator köpråd!

schtek
478 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
Sha ha en ny dator, mellan 7-9000:- minst 2GB ram, 1TB hårddisk sen kan jag inte mer som bör vara bra hehe.. DVD spelare,CD brännare

ja, mina krav är att den ska hantera grafik oerhört bra då jag fotograferar och måstekunna arbeta med 4MB bilder och uppåt i photoshop utan lagg och massa slöhet!

Vill surfa på nätet och använda tex photoshop samtidigt utan att det ska lagga tillsammans med mediaspelare,msn,virusprogram m.m.

Vill också kunna spela spel, inte hög prio på spel, men villha möjligheten att gå tillaffären/ladda ned något av de nyare spelen utan att man ska behöva massa lagg och skit..

Vet inte om denna är något att ha.. från PC city.
http://www.pccity.se/is-bin/INTERSHOP.e … ESc7BFR.FM

Jag vet inte ritkgit vad man ska kolla efter så ber om hjälp, vet att det finnsmånga kunniga där ute! Tips och länkar tack!

Mvh Kristoffer

1 174 Inlägg
26 februari 2008
säger bara: www.komplett.se där har dom grymt bra priser å bra grejjer plus att du kan få välja sälv vad du vill ha i burken!

1 079 Inlägg
26 februari 2008
Datorbutiken.com mycket bättre priser på de flesta grejer än komplett och dustin osv.

272 Inlägg
26 februari 2008
Dell xps, fungerar i alla väder, kanske lite dyr, men dell är tamejfan sjuka, jag fick en ny skrivare för att reparatören som skulle komma hem och fixa datorn var en dag sen (var en knapp jag tryckt sönder, inte datorfel xD)

Sierra-döbel

schtek
478 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
hehe bra där 9000!

fan klurigt, finns så mkt att välja bland..

Sök