Aj. Nu fick jag huvudvärk. (Kunde inte låta bli. Sorry.) Iaf. Du kan ju kontakta dom här? http://www.treoonline.com/dealers.html Har hört att dom ska kunna spela ganska så högt? (SPL) Men finljud? Nja...
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Det var top speed tarding som tog in TREO för några år sen men det var tyvärr ingen storsäljare och de är ganska dyra men en riktigt bra bas. De byggs vad jag vet för db men som alla finns det nog någon "allt i allo" bas även där. Men ska du ha tag på det så är nog egen import att välja tyvärr.
Aj. Nu fick jag huvudvärk. (Kunde inte låta bli. Sorry.) Iaf. Du kan ju kontakta dom här? http://www.treoonline.com/dealers.html Har hört att dom ska kunna spela ganska så högt? (SPL) Men finljud? Nja...
har skrivit till dom redan så får se va svaret blir
hade inte carsound.nu? eller vad dom hette några TREO basar.
inga DD.. antingen nya Gz eller treo
Ok.. udda.. varför nej till DD? Nyfiken nu då..
Såg 1 DD bas ja va riktigt sugen på. Den kosta ca 10000 så lite mycke pengar Lite feg när de gäller nya saker också. Och lånade en Treo bas en gång. Den spela fan bättre en mina 2 12:or gör nu