Har länge funderat på vad det skulle bli för resultat o man byter mickar Man kan ju köpa spelet och 2 mickar för 6-700kr det är ju billigt för 2 mickar OCH spel... Så vad skulle hända om jag bytte singstar mot mina mickar? (AKG & SHURE 1000-1500kr/st)
Kommer man träffa tonerna i spelet bättre eller sämre med bättre mickar? Jag tror att man träffar sämre pga. mickarnas kvalitet och känslighet
Så nu VILL jag veta vad som händer om man byter mickar!!!
ja folk tänker då på allt det hade varit rätt tufft att köra fete-mickar till singstar! dock inte så skoj på förfesten då dom kanske åker i backen, eller ett par groggar hit och dit du får berätta resultatet imorgon!
Jag har ett singstar men problemet är att ena micken är det glapp i p.g.a att jag lånade ut det till en kompis när jag fick tillbaka det så var ena micken paj... så jag får väl köpa ett nytt singstar så småningom för det är j*vligt kul och köra det på förfesten innan man ska ut.
Jag har ett singstar men problemet är att ena micken är det glapp i p.g.a att jag lånade ut det till en kompis när jag fick tillbaka det så var ena micken paj... så jag får väl köpa ett nytt singstar så småningom för det är j*vligt kul och köra det på förfesten innan man ska ut.
Går väl att köpa lösa mickar? Kan inte kosta många lappar.
Går väl att köpa lösa mickar? Kan inte kosta många lappar.
Jo har funderat på det men alltid när jag har sett så är det alltid två mickar och ett spel, skulle vara bra om man kunde köpa en när man redan har en fungerande mick...
Jo har funderat på det men alltid när jag har sett så är det alltid två mickar och ett spel, skulle vara bra om man kunde köpa en när man redan har en fungerande mick...
Vill du absolut bara ha en så får du nog leta begagnat. Fast det kanske är bra att ha en extra. Brukar ju inte alltid vara i nyktert tillstånd man spelar det där
Vill du absolut bara ha en så får du nog leta begagnat. Fast det kanske är bra att ha en extra. Brukar ju inte alltid vara i nyktert tillstånd man spelar det där
Jo eller så köpar man ett helt set med 2 mickar och ett annat spel som man inte har redan