27 februari 2008
Trådstartare
Tjena har ett problem med mitt tändninglås tror jag i alla fall att det är, det är så att bilen vill inte tända till som den ska när man vrider på nyckeln till det fjädrande läget, utan startar när den går tillbaka till "kör-läget", förstår inte vad som är problemet? någon kunnig?
Mvh // Jokk3