Läste lite på första sidan och kolla in farthindren. är det där era stora problem så undrar jag om brunnslock är era små problem. Det där kan ju inte vara svårt att ta sig över. Trodde det skulle vara höga saker.
Vad jag kan se så har du 3 balla bilar och en verkar inte vara klar så du har fortfarande 2 balla som är körbara. Men frågan är hur jag ska kunna vara klar
Skynda skynda!
Jag har ungefär samma chans som en snöboll i helvete att klara av de
va fan en sterio med v8 ljud å bra baterier så kan ja lova att ja bogserar runt dig bara du kommer in med bilen
Läste lite på första sidan och kolla in farthindren. är det där era stora problem så undrar jag om brunnslock är era små problem. Det där kan ju inte vara svårt att ta sig över. Trodde det skulle vara höga saker.
Dem är något större IRL än vad de ser ut på bilderna, vissa bilar tar de i med, andra inte
Återstår att se om jag åker med Griffin i evon eller han med mig i jeepen till träffen. Tänkte smyga ut till garaget ikväll och be en stilla bön för att det blir det förstnämnda Annars får vi väl köra en kompromiss och ta evon och Griffin på släp efter jeepen...
börjar närma sig nu o ja har bara lyckats fått på primern hittills:S men ena färgen ska lackas på idag:P
Hur går det för dig? har du fått på någon lack ?
jo då första färgen e på:) färdig lackad te fredag det värsta e att det förmodligen kommer synas att det e garagelack o att det e en nybörjare som gjort de:S
Senast redigerat av rallycrosstjej22 (26 mars 2008)
Åhh det verkar vara tokmånga som kommer! Jag är sugen som fan o komma med Hondan men den står ju isärplockad. Kanske hinner få den körklar fast flerfärgad tills träffen iaf! Ska nog fan sikta på det!!
börjar närma sig nu o ja har bara lyckats fått på primern hittills:S men ena färgen ska lackas på idag:P
Hur går det för dig? har du fått på någon lack ?
jo då första färgen e på:) färdig lackad te fredag det värsta e att det förmodligen kommer synas att det e garagelack o att det e en nybörjare som gjort de:S
Spelar väl inte så stor roll frågan är väl snarare vad du tycker är du nöjd förstår du vad jag menar???