27 februari 2008
Trådstartare
Hej
JO jag har en fråga och undrar hur man kopplar ner till 2ohm? tex om man har 2st basar som är 4ohm och man bygger dem i en låda och sen köper ett steg och sätter dem på då är det ju så att steget blir ju starkare med 2 ohm men basarna är 4ohm. räta mig om jag har fel om basarna är 4ohm så går det väll inte och få ner dem i 2ohm över huvudtaget?
Mvh
Martin