4260
Sök

Ny mobiltelefon, Synka och kopiera?

Biltokig flicka
126 Inlägg
27 februari 2008
Trådstartare
Fick min nya telefon idag en Nokia 6500 Slide, efter jag laddat klart telefonen så skulle jag kopiera över telefonbok och gamla meddelande från min gamla telefon, en S Ericsson Z610i, Vet inte om jag gör helt fel, men det jag gör är att ha igång den nya telefonen utan simkort, väljer genom den att "kopiera hit", får söka efter enheter och min förra telefon hittas och jag väljer denm men sen tar det stopp, det står bara att "bluetoothanslutningen misslyckades" , vad gör jag för fel?
Senast redigerat av zaraz (27 februari 2008)

Filkörning?
852 Inlägg
27 februari 2008
går ju annars att skriva ner alla kontakterna på simkortet och sedan flytta de och skriva över dem till telefonen om inte jag minns fel...

volvoraggare
4 776 Inlägg
27 februari 2008
zaraz skrev:
Fick min nya telefon idag en Nokia 6500 Slide, efter jag laddat klart telefonen så skulle jag kopiera över telefonbok och gamla meddelande från min gamla telefon, en S Ericsson Z610i, Vet inte om jag gör helt fel, men det jag gör är att ha igång den nya telefonen utan simkort, väljer genom den att "kopiera hit", får söka efter enheter och min förra telefon hittas och jag väljer denm men sen tar det stopp, det står bara att "bluetoothanslutningen misslyckades" , vad gör jag för fel?

har du slagit i gång bluethooten på din nya telefon

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

volvoraggare
4 776 Inlägg
27 februari 2008
ironhead skrev:
zaraz skrev:

för  din nya hittar din gamla telefåón fast  den enadra inte har bluethooten på

Biltokig flicka
126 Inlägg
27 februari 2008
Trådstartare
jupp blåtanden är på!

volvoraggare
4 776 Inlägg
27 februari 2008
du måste ha i gång på bägge

Biltokig flicka
126 Inlägg
27 februari 2008
Trådstartare
ja det har jag! smile

volvoraggare
4 776 Inlägg
27 februari 2008
dum jag är du måste ju ha simkort i andra telefonen för att det ska fungera korrekt

Biltokig flicka
126 Inlägg
27 februari 2008
Trådstartare
funkar inte äns att komma in i den gamla telefonen utan simkort, det ända man kan göra är att få ett "info tour"

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
27 februari 2008
ironhead skrev:
ironhead skrev:
zaraz skrev:

och lite längre ner skrev du att man va tvungen att ha igång på bägge...?

Vilket jävla drag :)

Biltokig flicka
126 Inlägg
27 februari 2008
Trådstartare
har jag simkortet i den nya, så kan jag inte hitta min gamla går ju inte att sätta på blåtanden

volvoraggare
4 776 Inlägg
27 februari 2008
P-G skrev:
ironhead skrev:
ironhead skrev:

ja asså telefon hittar den andra fast  plåtanden inte är i gång men den  misslyckas med att att sända. du måste ha bäggg i för att dan andra ska ta i mot.

volvoraggare
4 776 Inlägg
27 februari 2008
zaraz skrev:
har jag simkortet i den nya, så kan jag inte hitta min gamla går ju inte att sätta på blåtanden

krångligt värre annars får du väll kopiera över alla nummer och så tll kortet och flytta igen.

Biltokig flicka
126 Inlägg
27 februari 2008
Trådstartare
jag blir tokig, jag fattar noll... funkar inte att kopiera från nån annan telefon heller... vad gör jag för fel? sad

262 Inlägg
27 februari 2008
Gå in på din gamla mobil och klicka på kopiera till simkort, sen sätter du i simkortet i in nya och kopierar från sim,

Nog det lättaste att göra

Körv
3 535 Inlägg
28 februari 2008
ironhead skrev:
P-G skrev:
ironhead skrev:

ja asså telefon hittar den andra fast  plåtanden inte är i gång men den  misslyckas med att att sända. du måste ha bäggg i för att dan andra ska ta i mot.

Det P-G menade var nog att du inte behöver skriva 5 inlägg med nästan samma inehåll..

Truckdriving Man

4 554 Inlägg
28 februari 2008
synka båda till datorn så sköter de sig själv+att du får alla kontakter sparade på 2 ställen

Sök