Tackar för upplysningar som kommer till min användning snart.
Men jag vill fråga er som har haft kjolar på era bruksbilar en fråga som kommer få mig att framstå som en idiot:
Limmade ni på lackerade trösklar och sparklådor eller slipade ni ned dem innan ni limmade?
Skulle vara bra att veta hur mycket limmet ska bära, om lacksläpp innebär "häng" på kjolen?
Jag tänker på volvos orginal till 740...