Allvarlig Ferrari krasch i Polen!

WeDo
29 februari 2008 · 3 390 Inlägg

Lindberg88 skrev:

John87 skrev:

PushedRay skrev:
om omständigheterna stämmer så får dom skylla sig själva och det va tur att ingen annan kom till skada, köra 200 på en 50 sträcka är dåligt omdöme

Dessutom utan bilbälte.
Är man så dum så förtjänar man att kyssa en stolpe.

Du är för fan jävligt efterbliven din nolla, ingen förtjänar att "kyssa en stolpe" töntjävel..

Bara att inse att John87 tycker att alla förtjänar att dö, efter vad man läst... Kan du inte bara ge fan i att yttra dig... Har det någonsin kommit några kloka ord från dig på forumet... Börjar bli skapligt jobbig om inte pinsam !

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Grabber Dagdrömmare
29 februari 2008 · 2 836 Inlägg

Bilen körde betydligt snabbare än det var tillåtet, tappade greppet, smackade i bron o fattade eld...
Vårdslöshet i traffiken kanske?
Det fanns inga kameror på den strecka men det fanns vittnen o han som överlevde är väldigt svårt skadat - ligger i koma.
Överlever han så får han mellan 6 mån o 8 år i mysiga polska fängelse.

Är man dum så får man skylla sig själv!

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
John87 Stolt Volvoägare
29 februari 2008 · 4 913 Inlägg

WeDo skrev:

Lindberg88 skrev:

John87 skrev:

Dessutom utan bilbälte.
Är man så dum så förtjänar man att kyssa en stolpe.

Du är för fan jävligt efterbliven din nolla, ingen förtjänar att "kyssa en stolpe" töntjävel..

Bara att inse att John87 tycker att alla förtjänar att dö, efter vad man läst... Kan du inte bara ge fan i att yttra dig... Har det någonsin kommit några kloka ord från dig på forumet... Börjar bli skapligt jobbig om inte pinsam !

Det är roligt..
Även om det är fler än jag som säger exakt samma sak så är det mig som hackas på.
Inte för att jag tar så illa upp på ett forum direkt smile

Har inte med tråden att göra så vill du något så skicka ett pm så tar vi det där.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
29 februari 2008 · 6 170 Inlägg

Hur fan kan man tycka synd om dom där två ??

Visst ok, passageraren kunde ju inte kontrollera hur fort föraren körde så han ska ju inte ha någon skit men intefan är det direkt synd om föraren.

Är man dum nog att ligga i 200KM/H på en undermålig 50-väg då får man fanimej acceptera det som kommer och det är ju inte en fråga om *om* det kommer hända utan *när*. Och nu tog deras tur slut helt enkelt, inte mer med det.

Har absolut ingen respekt för folk som inte kan köra vettigt, att ligga i 200KM/H på tex motorvägen eller nått är ju en sak men att göra det inne i stan och leka med andra människors liv det gör man bara inte.

R.I.P Jarosław Zabiega

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
bmx
29 februari 2008 · 7 100 Inlägg

visst är det tråkigt när folk dör,men dom får fan skylla sej själv!!!!!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Bubbaman Byfåne
29 februari 2008 · 368 Inlägg

Inte ett skit kvar av bilen ju...

camaro67 Meister
29 februari 2008 · 6 763 Inlägg

De är dyra delar som ligger där på vägen. Man kanske ska ta slutrören som låg där och sätta på camaron. Då har man något att skryta med big_smile Men ingen förtjänar att köra ihjäl sog även om de gick åt helvete för fort. Men vart läser ni att de gick 200 på 50väg?

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
John87 Stolt Volvoägare
29 februari 2008 · 4 913 Inlägg

camaro67 skrev:
Men vart läser ni att de gick 200 på 50väg?

Första inlägget.
"De sägs ha kört uppåt 200 km/tim på 50-sträcka".

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
camaro67 Meister
29 februari 2008 · 6 763 Inlägg

John87 skrev:

camaro67 skrev:
Men vart läser ni att de gick 200 på 50väg?

Första inlägget.
"De sägs ha kört uppåt 200 km/tim på 50-sträcka".

Opps.. Jag får börja och läsa litemer nogrant big_smile

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
29 februari 2008 · 1 290 Inlägg

P-G skrev:

John87 skrev:

PushedRay skrev:
om omständigheterna stämmer så får dom skylla sig själva och det va tur att ingen annan kom till skada, köra 200 på en 50 sträcka är dåligt omdöme

Dessutom utan bilbälte.
Är man så dum så förtjänar man att kyssa en stolpe.

Du måste ha en störning eller så? man förtjänar väll inte att bli allvarligt skadad om man kör för fort?
tycker du borde tänka lite innan du säger något

Kör man 200km/h på 50 sträcka och utan bälte då får man väl skylla sig själv eller hur???

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
WeDo
29 februari 2008 · 3 390 Inlägg

John87 skrev:

WeDo skrev:

Lindberg88 skrev:

Du är för fan jävligt efterbliven din nolla, ingen förtjänar att "kyssa en stolpe" töntjävel..

Bara att inse att John87 tycker att alla förtjänar att dö, efter vad man läst... Kan du inte bara ge fan i att yttra dig... Har det någonsin kommit några kloka ord från dig på forumet... Börjar bli skapligt jobbig om inte pinsam !

Det är roligt..
Även om det är fler än jag som säger exakt samma sak så är det mig som hackas på.
Inte för att jag tar så illa upp på ett forum direkt smile

Har inte med tråden att göra så vill du något så skicka ett pm så tar vi det där.

Kanske för att det inte är första gången det händer ?  Du har väl t.o.m fått tillsägelse från moderatorerna om inte jag minns fel ??

Sen stod det att "De SÄGS ha åkt 200 Km/h" alltså inget som är riktigt klart... Men visst ser man att det är en bra bit över 50 iaf och troligtvis är det runt 200 strecket... Sen att köra i dom hastigheterna på en sådan väg är ju såklart ren idioti, det håller jag med om!

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
29 februari 2008 · 2 258 Inlägg

kan man inte hantera en hingst, så ska man inte pressa den...
Olus att det finns hastighetsskyltar av en anledning...
Korkade puckon!

Sump Runk Rätt O Slätt!
Kakalupia SpaceCowboy
29 februari 2008 · 86 Inlägg

Passageraren tycker jag synd om inte hans fel att föraren är en idiot bara tur att han inte körde ihjäl nån fotgängare . Kul att veta att han kört ihjäl nån bara för att han är störd hoppas han får äta genom ett sugrör resten av sitt liv.

"Only death awaits you all, but do not fear. For is it through death that a new spirit energy is born. Soon, you will live again as a part of me."
WeDo
29 februari 2008 · 3 390 Inlägg

Sen står det att det var två motorjournalister... Brukar inte dom få tillgång till bana när dom gör reportage ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Sharky
29 februari 2008 · 10 287 Inlägg

Det är helt ok att ha åsikter - och det är helt ok att ha åsikter om andras åsikter. Men att börja sprätta sand och skällsord är inte ok.

Vi som moderatorer kan inte leka moralpolis utan här håller vi nivån ovanför sandlådan - med eran hjälp.

Så fortsätt ha åsikter, fortsätt argumentera, fortsätt tänk på vad ni skriver så håller vi forumet levande.

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
R1kard V-Power
29 februari 2008 · 1 186 Inlägg

Skulle in John87 bli avstängd om han skrev en till dum komentar? Hade varit skönt o bli av me killen lite smile

/ ///______]
.) . /(_)
/__/
John87 Stolt Volvoägare
29 februari 2008 · 4 913 Inlägg

Konbanan skrev:
Skulle in John87 bli avstängd om han skrev en till dum komentar? Hade varit skönt o bli av me killen lite smile

Eftersom jag har skrivit exakt samma som många andra så ser jag inte vad just jag skrivit här som är så "olagligt".

Det har förresten ingenting med denna tråden att göra så vill ni nåt så skicka gärna ett PM så tar vi det där.

Senast redigerat av John87 (29 februari 2008)

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
R1kard V-Power
29 februari 2008 · 1 186 Inlägg

John87 skrev:

Konbanan skrev:
Skulle in John87 bli avstängd om han skrev en till dum komentar? Hade varit skönt o bli av me killen lite smile

Eftersom jag har skrivit exakt samma som många andra så ser jag inte vad just jag skrivit här som är så "olagligt".

Det har förresten ingenting med denna tråden att göra så vill ni nåt så skicka gärna ett PM så tar vi det där.

Haha nä du jag orkar inte lägga ner tid på att skicka PM till dej.

Men eftersom du undrar så kan jag förklara, de e sättet som du uttrycker dej på. Som ett rövhål rent ut sagt.

Du säger "dem förtjänar att kyssa en stolpe" (dem förtjänar alltså att dö) andra säger "dem får skylla sej själva" De e lite annorlunda vet du. Samma i den tråden om Boyd, "kanske va lika bra att han dog" Hallå var har du tappat hjärnan?

/ ///______]
.) . /(_)
/__/
Owzer Rallykalle och kabeltattare
29 februari 2008 · 422 Inlägg

Men vilken tur, nu när dom lyckats köra ihjäl sig på egen hand så kan de inte döda någon.

Polska vägar har blivigt "lite" säkrare. Tycker synd om anhöriga bara, det är ju dom som blir lidande.

BMW 520i E28 "tvåliters raketen" (1984)
jennygolf
1 mars 2008 · 38 Inlägg

synd  för de, men ändo på 50 de körde 200, skit i de, de har pengar för sånt, ser ni vad händer , då får de skila sig själva QQ
men tycker synd om alla!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang