Är inne på det här med att få bakljusen att lysa både uppe o nere på min 940. Kollade in på
www.volvo940turbo.dk, men jag förstår inte riktigt vart man ska klippa.. Någon som vet om det går att ta en kabel på baksidan och bygla mellan? Finns det något enklare knep än att löda och klippa o klistra?
Tacksam för svar