3485
Sök

Vågar inte klippa ?

241 Inlägg
29 februari 2008
Trådstartare
#1
Är inne på det här med att få bakljusen att lysa både uppe o nere på min 940. Kollade in på www.volvo940turbo.dk, men jag förstår inte riktigt vart man ska klippa.. Någon som vet om det går att ta en kabel på baksidan och bygla mellan? Finns det något enklare knep än att löda och klippa o klistra?

Tacksam för svar


446 Inlägg
2 mars 2008
#2
bara att bygla med en kabelsnutt bak i lyktan, men din glödtrådsvakt kommer att lysa då... bara så du är  beredd på det... tongue


Sök