hej.
har länge dragit mig för o gå med här, men.. Nu är jag medlem, på forumet iallafall.
Skitsamma.
De är så här att min polare har en Stereo liggandes, tyvärr utan både ett ordentligt kopplingsschema och utan iso-kontakten.
Men vi fick tag på en kontakt, för er som kan lite om datorer, tog bara kontakten som gick till moderkortet i datorn och klippte bort några av kontakterna där sen passade de hela skitbra.
Men, de är ju de nu att.. vi vet inte riktigt exakt hur f*n sladdarna ska sitta!
De sitter ett kass kopplingsschema på baksidan, de finns en liten svart klump och sen är där bara streck dragna till den, så man kan inte urskilja om de sitter på ovanraden eller underraden, och sen kan man inte då urskilja om de är så att sladdarna ska sitta i kontakten på | de viset, eller _ så ja.. de är lite svårt.
Men oftast så, när de gäller en cd-spelare så har ju tillverkaren en hemsida.. Men jag har nu sökt i ungefär 20-30minuter på google och Altavista och hittar INGET om nån tillverkare vid namn Branford..
Detta är mer eller mindre allt jag hittat,
http://my.qxl.dk/accdb/ViewItem.asp?IDI=516844840.Tyvärr är bilderna så lågupplösta också så jag kan inte urskilja vad som är vad på sladden..

Nån som vet ens om detta(b-)märke(?) ens har en hemsida? eller nån som vet hur sladdarna ska gå på den?
///SweeXic