Så fort jag starar motorn på bilen så dör ljudet. Men slår jag av och har på 'radio-läge' på tändningen så kommer det ljud. Även när motorn går så lyser huvudenheten. Vad kan felet vara?
Nja, volvo 740 -91. Nån panasonic rackel. Drog hejdlöst i diverse kablar och nu funkar det. Utom att radion inte sänder nå ljud, men man kan ju inte få allt ^^