Saab_Robin :Tackar:D..ja jag river förfullt för att få fram den;)
opeldrifter :Precis;) det är ju inge kul och börja på en fin bil redan.Det är mycket roligare och börja på en gammal och inte alls fin men som man gör fin själv...Då är man nöjd men resultatet senare då man gjort klart den;)
Gillar din tråd, får inspiration till min egna 9000, men först är det vindrutebyte som jag ska göra på den, dock själv då jag ej har råd att lämna in den. Men har fått bra tips från glasmästaren själv:)
Riktigt fint 9000 projekt Verkligen en modell att ta vara på har själv också en 9000 cde och en 9000cs turbo tycker du ska satsa på att behålla denna även om du skaffar ny bil då du inte får mycket för dem
Tackar:Dja det är verkligen fina bilar och går bra för att vara 135hk i dom:Pokej:Daa får se om jag behåller den...är sugen på att få lite mer fart i den:P
Idag va jag och köpte mig ett par fälgar med (åretrunt däck)...efter som jag hade riktigt dåliga vinter däck och sommar däck så va jag och köpte dessa:D
jaja nu kommer det lite bilder:
Niiice:D
så låg va han inte förut:Dhaha
Snyggt blev det:P
nu i veckan eller nästa vecka ska jag ta och köpa mig ett par dimljus efter som mina blivit stulna:/
Saab_robin:Tackar:Dja men hittade ett par nya som jag ville ha så att det är ingen fara;)
Zeecor:Tackar tackar:)Okej ja vart kan man köpa nya skyltar?
TenZer:Tackar tackar ja hon börjar ta form nu;)blir vita fram och sido blinker då jag fått pengar:P sen är jag lite sugen på att tona rutorna med men jag får se vad ekonomin säger:D.
Ja jag såg dom skulle kosta 60kr eller va det va:P ska titta vidare på det senare;)
Uppdate! Idag va jag och köpte mig 3stycken hella3000 extraljus med blått glas som jag ska sätta på bilen:P det som händer här näst är att jag måste köpa kablar +relän så jag kan koppla in extraljusen sen ska jag även svettsa nummerplåtsfästen till dom så det blir stabilt och bra:D
så ser dom ut:)
Allt för mig försöker göra en uppdate så fort det händer något:) Mvh:Andreas
Rallyhalle :ja jag va förbi och titta på den satsen så det lär nog bli att jag köpte 3 stycke sånna:DTack:)
Saab_robin:jo men visst ska försöka svettsa ihop en hållare till dom:)hmm jadu jag funderar starkt på att sätta i xenon lampor men vet inte riktigt än:)hittade en satts för 1500kr med el och allting.
Ja detta ser fortfarande fint ut har du något tips på hur man kan rädda skärmkanterna om det rostat genom? ifs kan jag lika bra slänga på de nya skärmarna, men vi får se:D
Tack:D...Hmm slipa bort all lös rost sen her du på 3-4 lager rostmedel sen om det är hål igenom så tar du silvertejp eller nått som du täcker över hålet och sen spacklar du över det och på med färg:P så jag gjort med mina skärmar efter som jag inte hittat nya så gjorde jag i årdning mina gammla:D.