Tjenare!
Funderar på att skaffa mig en 850 frontspojler och modda iordning så den passar på min 740. Men hur är det bästa sättet att göra ? Kapa i mitten förstås , men sen då ? Hur ska jag sätta ihop den igen så den håller och så ?
Mvh Emil
EDIT : Jag ber om ursäkt om jag skrivit otydligt med vad jag menade , satt på en lektion i skolan och skrev lite fort bara. Jag menar alltså , den är för lång från början. Så den måste kortas lite. Och då vill jag veta hur jag lättast sätter ihop den efter att jag delat och kapat bort den bit som gör den för lång.
Senast redigerat av TritoN (3 mars 2008)