Har märkt att det är ruskigt trångt bakom stereon på på min golf 3 får knapp tin stereon endast me iso-kablage. Sitter en fin vägg bak till som ja undrar om man kanske kan ta bort för att underlätt dragning av lågnivå, usb o AUX?
live free, die young.