3474
Sök

snälla jag behöver hjälp med baslåde ritning.

669 Inlägg
4 mars 2008
Trådstartare
#1
hallå jag har letat å letat å letat men jag kan inte hitta nått.
finss det nån stackare som kan ta sig tid å räkna ut hur månnga liter jag ska till mina 2
xzound basar? snälla.

info om basen.
http://www.danmobility.se/product.asp?c … 1220721527

jag har  2 st basar!


mycet mycket tacksam för ett seriöst svar.
/ eddie


590 Inlägg
4 mars 2008
#2
Det står ju längst ner på infon väl.? smile enligt dom spec så borde väl en låda på ca 85L med dubbla aeroport 4" rör funka? men exakt efter din bil vet jag inte? smile

Större låda är väl om du vill ha lite mera djupbas.?
Senast redigerat av eriksson87 (4 mars 2008)


310 Inlägg
4 mars 2008
#3
kan göra en ritning åt dig, men mät hur hög din koffert är så fixar jag en ritning

Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes


Sök