Jag har dom långa 760 lysena på min 740 och jag har borrat in 2 extra lamphållare där nere (i dimljus o i bromsljuset) av modell/sockel ba9s så jag har 4xparkljus o 2x bromsljus

här kommer det 2 bilder
![http://i230.photobucket.com/albums/ee208/klorin_elvis/42578-661292.jpg]()
![http://i230.photobucket.com/albums/ee208/klorin_elvis/kamera216.jpg]()
"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice