var ute och pillade lite med ljudet innan, drog alla strömkablar snyggt mm . men när jag sedan testade ljudet igen så började basarna slå okontrollerat och låta väldigt dåligt om jag höjde lite. men på låg volym går det fint. framsystem och hatthylla går på samma lågnivå och låter fint. om jag inte kopplar dom genom monoblocket. hoppas inte det är monoblocket som kluddar för det är helt nytt.
Senast redigerat av thell_gti (6 mars 2008)
Kolla min projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=1290219#p1290219