3556
Sök

TIPS PÅ LÅDA?? 1st magnat 20" samt 1st magnat 24".

1 468 Inlägg
7 mars 2008
Trådstartare
#1
jag har handlat på mig lite saker. har en magnat aggressor 5000 och en magnat aggressor 6000.
Men jag vill ha dom i samma låda på nåt vänster.
Dom ska sitta i hemmabiosystem.

Vore tacksam för hjälp och tips.

mvh//Tommy


2 911 Inlägg
7 mars 2008
#2
Inte samma låda, kommer bli galet.
Däremot kan du köra olika kammare för dem, lådan blir nog säkerligen konstigt formad då den större basen nog vill ha mer lådvolym.

1 468 Inlägg
7 mars 2008
Trådstartare
#3
hade tänkt bygga en 2 kammarlåda men att sedan sätta ihop lådorna och slipa en radie så att den blir typ rundad utan kantbrytningar och sånt fult och sedan eventuellt sätta dit typ nån ek fanér eller dyligt för att få en bra finish. 20"arn ska juh ha ca 100 liter och 24"arn ca 200 liter.men att göra den sotra lådan högre och den lilla lite längre så dom tar ut varandra lite gran. vad tror du om det?tongue



Sök