Jag funderar på att gå en TIG-svetskurs, och försöka gå båda käl- & stumsvets Och lära mig både AC/DC (Alu & rostfritt) 4 veckor/kurs beroende på förkunskaper, förutsättningar mm..
Vad tror ni om det? kan det va nått vettigt att gå?
Ta det för fan! Kommer du ha nytta av hela livet. Det är skitmysigt att tigga Inget som sprätter eller låter. Man sitter där i sitt lilla hörn och bara myser
Ta det för fan! Kommer du ha nytta av hela livet. Det är skitmysigt att tigga Inget som sprätter eller låter. Man sitter där i sitt lilla hörn och bara myser
Hahah bättre porrbelysning än svetslågan får man leta efter;) Kan ju göra lite svartjobb också Oooops!!
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
TIG har du betydligt mer nytta av som person om du är fordonsintresserad än MIG/MAG. Och att svetsa aluminium kräver sin person då materialet har ett helt annat beteénde än stål/rostfritt. Och sen blir svetsarna alltid snygga!
Jag funderar på att gå en TIG-svetskurs, och försöka gå båda käl- & stumsvets Och lära mig både AC/DC (Alu & rostfritt) 4 veckor/kurs beroende på förkunskaper, förutsättningar mm..
Vad tror ni om det? kan det va nått vettigt att gå?