Hojt! Jag har en Honda Civic 1.5 -87. Lyset på instrumentbrädan tänds inte automatiskt utan man måste vrida om blinkers "spaken". Vilket också måste göras för att dra på helljus. Problemet är att jag har lyckats glömma lyset på vilket suger slut batteriet. Därför undrar jag om man kan koppla om så att lyset alltid slocknar om man vrider av tändningen. Har sett att det finns en liten svart grej man kan köpa på biltema som varna med tjut om man glömmer stänga lyset. http://www.biltema.se/products/product. … emId=75845 Må gott! /Amon