3653
Sök

Stulen Ford Sierra Cosworth *HITTAD* NU TILLBAKA TILL ÄGARE

2 fast 4 swedish roads
150 Inlägg
15 mars 2008
DanielFredriksson skrev:
Skriver denna efterlysning åt min granne. Det är hans bil som vart stulen.

Bilen är en Ford Sierra Cosworth -90.
Den stals natten mellan 6:e och 7:e mars 2008.
Isdäck var monterade på bilen när den stals och den stals 3.5 mil utanför eskilstuna.

http://img108.imageshack.us/img108/5500 … 135eo3.jpg

http://img108.imageshack.us/img108/6032 … 544je2.jpg

http://img411.imageshack.us/img411/9746 … 150vv5.jpg

Ser ni denna bil så ringer ni detta nummer:
070-2762494 och söker efter Tobias

Jag jobbar med yrkestrafik å kör runt som faan i stockholm,,, ska hålla ögona öppna ifall jag ser den wink

Nas ne dogonyat

4 670 Inlägg
15 mars 2008
Håller ett öga är omkring!

50 Inlägg
15 mars 2008
FyFan ! jävla tattare som inte har råd själva, Men ja kollar mig omkring i Norrköping/Finspång !

| Metal Mulisha |

244 Inlägg
23 mars 2008
åk till rimbo o kolla om den finns där runtomkring, en del som hamnar där ute av nån konstig anledning

Son Of Murphy
782 Inlägg
23 mars 2008
cleo355 skrev:
åk till rimbo o kolla om den finns där runtomkring, en del som hamnar där ute av nån konstig anledning

Haha, nja om du menar han med 25st Cossies på tomten, så är det inte stöldgods, utan import! big_smile Vist att han är ful utav sig, o är långt ifrån guds bästa barn, men jag tror inte att han skulle stjäla... hmm

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!

100 Inlägg
24 mars 2008
Har bilen något reg nr? såg en liknande i vårgårda i förrgår, men som sagt det finns ju fler. men jag ska hålla ögonen mer öppna! Man blir ju så jävla arg när folk inte kan hålla fingrarna i styr... hugg av händerna på dom!

173 Inlägg
24 mars 2008
Mankan1978 skrev:
cleo355 skrev:

Haha, nja om du menar han med 25st Cossies på tomten, så är det inte stöldgods, utan import! big_smile Vist att han är ful utav sig, o är långt ifrån guds bästa barn, men jag tror inte att han skulle stjäla... hmm

Ni är ju galna! sånt är det värsta martin vet! ni kan ju inte sitta o anklaga han! i sånna fall kan det ju lika gärna vara du MANKAN1978!

//Patrik

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
24 mars 2008
_Patrik skrev:
Mankan1978 skrev:
cleo355 skrev:

Ni är ju galna! sånt är det värsta martin vet! ni kan ju inte sitta o anklaga han! i sånna fall kan det ju lika gärna vara du MANKAN1978!

Håller med. Skitfult att anklaga nån på det viset. mad

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

1 174 Inlägg
24 mars 2008
Inget reg nr??
Blir enklare att hålla koll om man har ett rag nr..

"If you're in control, you're not going fast enough"

Son Of Murphy
782 Inlägg
24 mars 2008
Irmscher Vectra skrev:
_Patrik skrev:
Mankan1978 skrev:

Nu är det ju så att jag INTE anklagade Martin, eller hur!?
Jag skrev ju:
"Haha, nja om du menar han med 25st Cossies på tomten, så är det INTE stöldgods, utan import!" eller hur!?
Däremot skrev Cleo355 att han skulle åka till Rimbo o kolla!!!

Jag anklagar ingen för någonting!

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!

AUDI 200 C3 10V TQ
397 Inlägg
7 april 2008
Trådstartare
Bilen är återfunnen. Men arslena som hade snott den har totalt kört sönder motorn, allt är bara skit. Suck...

Drifta med kryckan: Ner med kopplingen, ratta i rätt riktning, ryck i kryckan, varva som en tok, släpp koppling och handbroms and baamm!

987 Inlägg
7 april 2008
Fan vad tråkigt ;/ bra att den kom tillbaka, men synd att den är sönder körd, hittades bara bilen, eller även den/dom som snodde den? Ta reda på namn, adress osv, och gör ett hembesök smile

i like it load

Med.lem
3 759 Inlägg
7 april 2008
DanielFredriksson skrev:
Bilen är återfunnen. Men arslena som hade snott den har totalt kört sönder motorn, allt är bara skit. Suck...

Vad hade dom gjort med den då?
Vem/vart hittade ni den?

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

AUDI 200 C3 10V TQ
397 Inlägg
7 april 2008
Trådstartare
Jag vet inte vilka det var, har bara fått berättat av personen som ägde bilen att han hittat den helt sönderkörd. Tyvärr, hembesök skulle vart roligt!

Drifta med kryckan: Ner med kopplingen, ratta i rätt riktning, ryck i kryckan, varva som en tok, släpp koppling och handbroms and baamm!

AUDI 200 C3 10V TQ
397 Inlägg
12 januari 2009
Trådstartare
Nu har iallafall ägaren fått tillbaka den. Försäkringsbolaget hade fixat med service på samma ställe som motorn var trimmad. Och bilens plåt är fixad och lackad. Hur fin som helst nu smile

90 Inlägg
12 januari 2009
DanielFredriksson skrev:
Nu har iallafall ägaren fått tillbaka den. Försäkringsbolaget hade fixat med service på samma ställe som motorn var trimmad. Och bilens plåt är fixad och lackad. Hur fin som helst nu smile

Skönt att det löste sig! smile

Skogsfan
649 Inlägg
12 januari 2009
Woho! grattis till ägaren att det löste sig:) så skönt att se när en sådan här bedrövlig situation slutar hyffsat lyckligt:)

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930

hej
291 Inlägg
12 januari 2009
Mankan1978 skrev:
Irmscher Vectra skrev:
_Patrik skrev:

Nu är det ju så att jag INTE anklagade Martin, eller hur!?
Jag skrev ju:
"Haha, nja om du menar han med 25st Cossies på tomten, så är det INTE stöldgods, utan import!" eller hur!?
Däremot skrev Cleo355 att han skulle åka till Rimbo o kolla!!!

Jag anklagar ingen för någonting!

kasta ingen skit på rimbomartin, han är jävligt trevlig och är bland dom bästa i sverige på cosworths.

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!

375 Inlägg
12 januari 2009
Vart har dom hållit den gömd så länge hmm Den var ju ändå borta 10 månader om jag läser rätt.
Hade den rullat många mil sen den försvann?

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
12 januari 2009
DanielFredriksson : va skönt att bilen är tillbaka , men synd att dom har haft sönder den , hoppas att bilen blir fin som den va en gång i tiden

Nissan Silvia

Sök