3985
Sök

Instruments hus 940

241 Inlägg
8 mars 2008
Trådstartare
#1
Tog lös instrumenhuset idag för att tabort/byta nåra lampor, sen märkte jag att inte trip/km mätarna funkade ? Någon som vet vad problemet kan vara? Sladd lös kanske?


Volvoskadad
6 017 Inlägg
8 mars 2008
#2
om du kopplat alla kontakter rätt så kanske de är glappt

Jonas

Avstängd
519 Inlägg
8 mars 2008
#3
940-91 skrev:
Tog lös instrumenhuset idag för att tabort/byta nåra lampor, sen märkte jag att inte trip/km mätarna funkade ? Någon som vet vad problemet kan vara? Sladd lös kanske?

kolla först om du har satt dit alla kablar rätt osv, sen när du har gjort det så kollar du om de glappar, annars vet jag inte va de är....

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

volvonörd
116 Inlägg
8 mars 2008
#4
nja,låter ju mysko,dom går ju på samma pulser som själva hastighetsmätaren,men den funkar eller?


241 Inlägg
8 mars 2008
Trådstartare
#5
jaop den funkar smile Men idag när jag nollade trippen så funkade alla mätarna som vanligt igen ;D



Sök