940-91 skrev:
Tog lös instrumenhuset idag för att tabort/byta nåra lampor, sen märkte jag att inte trip/km mätarna funkade ? Någon som vet vad problemet kan vara? Sladd lös kanske?
kolla först om du har satt dit alla kablar rätt osv, sen när du har gjort det så kollar du om de glappar, annars vet jag inte va de är....
Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)