Tror du har missuppfattat det här lite.
Alla enheter i bilen är kopplade till ett "nätverk" där alla enheter kan kommunicera med varandra och tar du då bort en av enheterna så kan det ju som sagt gå åt skogen.
Men åk in till Saab istället och säg till dom att du vill ha bort stereon ur bilen så fixar dom det åt dig ska du se, har svårt för att tro att det inte skulle gå att lösa på något vis.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P