7689
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

1 255 Inlägg
20 april 2008
HyperSonica skrev:
nijo skrev:
Glansen skrev:

fel tråd..har inget mee GBRT att gö har vi ju sagt yikes big_smile

det är kanske vad ni säger men det är inte vad som sägs i hela gbg. så på nån punkt har ni misslyckats fatalt på.

hur kan VI missat nån punkt är ganska så tveksamt.. Vad folk gör utanför träffen kan ju inte vi rå för eller bestämma över.. Så enkelt är de ju bara..

Jag var uppe vid ramnaslätt en snabbis o kollade... och jag kan hålla med om att det såg BEDRÖVLIGT ut.. Kan inte fatta varför de som hade hand om det inte avbröt.. aldeles för mycket folk..
Fick ju nästan känslan av 80talets grupp B rally... och då är de ganska illa...

Hade varigt kul o få kontakt med dem som tog initsiativet att köra där uppe.. eller iallafall personen som startade bilarna!

Mvh Martin

Tror inte de va någon som höll i de när ni i GBRT tar avstånd från race så är de ju så här de blir, dom som vill köra kör o ingen har hand om de dom fixar bara en snubbe som startar bilarna sen kör dom.

Hade de vart någon som höll i racet hade publiken aldrig fått stå så däför ja tycker ni ska ändra eran inställning till race, vet att ni inte vill stödja när det är olagligt men då får ni ju försöka fixa lagliga race med annars blir de så här o de är ju ni som får skiten för de oavsätt ni hade med de o göra eller inte då bilarna samlades på eran träff.

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
20 april 2008
Anubis skrev:
HyperSonica skrev:
nijo skrev:

det är kanske vad ni säger men det är inte vad som sägs i hela gbg. så på nån punkt har ni misslyckats fatalt på.

hur kan VI missat nån punkt är ganska så tveksamt.. Vad folk gör utanför träffen kan ju inte vi rå för eller bestämma över.. Så enkelt är de ju bara..

Jag var uppe vid ramnaslätt en snabbis o kollade... och jag kan hålla med om att det såg BEDRÖVLIGT ut.. Kan inte fatta varför de som hade hand om det inte avbröt.. aldeles för mycket folk..

Hade varigt kul o få kontakt med dem som tog initsiativet att köra där uppe.. eller iallafall personen som startade bilarna!

Mvh Martin

Tror inte de va någon som höll i de när ni i GBRT tar avstånd från race så är de ju så här de blir, dom som vill köra kör o ingen har hand om de dom fixar bara en snubbe som startar bilarna sen kör dom.

Hade de vart någon som höll i racet hade publiken aldrig fått stå så däför ja tycker ni ska ändra eran inställning till race, vet att ni inte vill stödja när det är olagligt men då får ni ju försöka fixa lagliga race med annars blir de så här o de är ju ni som får skiten för de oavsätt ni hade med de o göra eller inte då bilarna samlades på eran träff.

Mjoo.. Jag ska se om man kan dra i lite trådar.. och se vad som händer... För som det var igår FÅR DET INTE VARA!
så vi får väll se vad som händer här framöver..

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 255 Inlägg
20 april 2008
HyperSonica skrev:
Anubis skrev:
HyperSonica skrev:

Mvh Martin

Mjoo.. Jag ska se om man kan dra i lite trådar.. och se vad som händer... För som det var igår FÅR DET INTE VARA!

Jo de är ju bättre att ni håller i olagliga race o gör dom säkra än o låta de löpa löst som de va igår helt idiotiskt o ha de så.

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
20 april 2008
Anubis skrev:
HyperSonica skrev:
Anubis skrev:

Jo de är ju bättre att ni håller i olagliga race o gör dom säkra än o låta de löpa löst som de va igår helt idiotiskt o ha de så.

Ja.. jag måste säga att jag håller med dej faktiskt..
Jag hade gjärna styrt upp de hela... Men då hade de blivigt "GBrt" som höll i det...
Men det är ju helt värt att tänka på som du säger..

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 312 Inlägg
20 april 2008
Anubis skrev:
HyperSonica skrev:
Anubis skrev:

vilka var idiotiskt ? vad hände? hmm

supermikaela
20 april 2008
Trevlig träff igår.. Mycket bilar och bra stämning. smile

Man kan inte beskylla Gbrt för något fel alls för något som hände igår i princip. Racet som var uppe på ramnaslätt hade INTE Gbrt på något som helst sätt att göra. Det är inte heller deras skyldighet att anordna ett lagligt race.

Kan säga att parkeringen såg förjävlig ut senare på kvällen - en eloge till er i Gbrt som städade upp efter alla som skräpade ner. smile

1 312 Inlägg
20 april 2008
supermikaela skrev:
Trevlig träff igår.. Mycket bilar och bra stämning. smile

Man kan inte beskylla Gbrt för något fel alls för något som hände igår i princip. Racet som var uppe på ramnaslätt hade INTE Gbrt på något som helst sätt att göra. Det är inte heller deras skyldighet att anordna ett lagligt race.

Kan säga att parkeringen såg förjävlig ut senare på kvällen - en eloge till er i Gbrt som städade upp efter alla som skräpade ner. smile

joo big_smile

Jag vill tacka alla som hjälpte till och tog upp allt skräp som inte var mee i GBRT smile

824 Inlägg
20 april 2008
när kommer bilderna upp på hemsidan då?

Avstängd
1 557 Inlägg
20 april 2008
Halloj Alla ...

Tack för igår smile O extra tack till dom som hjälpte till o städa smile

Ramnaslätt Hade vi som det sagts tidigare vi inget med o göra...
Va inte ens någon från oss där uppe !

Vi var kvar i Knalleland till kl. 23 sedan hade vi ett eget litet äventyr wink För att sedan åka tillbaka och städa och det gjorde vi smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Yellow bug!
1 640 Inlägg
20 april 2008
MrKerm skrev:
Halloj Alla ...

Tack för igår smile O extra tack till dom som hjälpte till o städa smile

Ramnaslätt Hade vi som det sagts tidigare vi inget med o göra...
Va inte ens någon från oss där uppe !

Vi var kvar i Knalleland till kl. 23 sedan hade vi ett eget litet äventyr wink För att sedan åka tillbaka och städa och det gjorde vi smile

Ja, inte var det någon som följde det där med soptunnor. Man kanske borde ställa ut någon form av soppåsar eller något utmed "gångbanorna" så att folk verkligen ser dom och slipper gå sååå otroligt långa jobbiga sträckor för o slänga sitt skräp?

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

375 Inlägg
20 april 2008
Men kan de gå t.ex. till macdonalds så kan de gå till papperskorgarna tycker jag.

104 Inlägg
20 april 2008
Ja får säga det att det var en trevlig träff.
synd att man dök upp så sent men var ändå kul.

Men det va fan va det såg ut på parkeringen när vi åkte hem vid 24 tiden.

Stort beröm ska ni ha alla som städade.

och hoppas på en ny träff snart igen, gärna med någon form av körning.

MVH Adde

..:Landa_in_racing:..
850 Tdi och Projekt 745.
Kör RÄTT kör BRETT!

2 164 Inlägg
20 april 2008
Jävligt trist med hur parkeringen såg ut efteråt.. Och en sak till jag INTE accepterar, det är IDIOTER som ställer ölburkar och annat på andras bilar.. och folk som "sladdar" på parkeringen kan åka hem tycker jag, blir inte så fina märken i bilarna runt omkring.. ren idioti!! åk dit, ha trevligt, åk hem.. så enkelt är det?!

"Life´s too short to drive a boring car"

Yellow bug!
1 640 Inlägg
20 april 2008
dadde skrev:
Jävligt trist med hur parkeringen såg ut efteråt.. Och en sak till jag INTE accepterar, det är IDIOTER som ställer ölburkar och annat på andras bilar.. och folk som "sladdar" på parkeringen kan åka hem tycker jag, blir inte så fina märken i bilarna runt omkring.. ren idioti!! åk dit, ha trevligt, åk hem.. så enkelt är det?!

Äh, va en som ställde en burk på 740in igår, tillsammans med ett brett leende och en tumme i vädret, tog det bara med ett leende. tongue

Dock sladdande med andras bilar omkring, det är värre. En olycka sker så lätt!

Här har ni mina bilder, in och kommentera! Är det så hemsideansvarig känner att dom platsar på hemsidan, så kan jag skicka dom! smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=50173
Senast redigerat av Edil_ (20 april 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

144 Inlägg
20 april 2008
Får jag ställa en simpel fråga.. Hade GBrt något med vad som skedde i svenljunga att göra?

Angående Ramnaslätt så stod givetvis foket vid sidan som de brukar göra vid race. Men vi som körde fick alla order om vad som gällde och det var radiokontakt mellan målgång och start.

Enda så kallade "problemet" var väl att folket stod lite väl nära. Men de flesta förarna körde säkerligen med uppsikt! Självklart går säkerheten att göras bättre med avspärrningar vid sidan osv...

Mycket snyggt gjort utav er som städade upp knalleland efteråt. Synd att det skall behöva bli nergrisat på det viset.

Mvh Jakob

242 Inlägg
20 april 2008
Nej vi hade ingen att göra med det!

2 164 Inlägg
20 april 2008
Edil_ skrev:
dadde skrev:

Äh, va en som ställde en burk på 740in igår, tillsammans med ett brett leende och en tumme i vädret, tog det bara med ett leende. tongue

Dock sladdande med andras bilar omkring, det är värre. En olycka sker så lätt!

Här har ni mina bilder, in och kommentera! Är det så hemsideansvarig känner att dom platsar på hemsidan, så kan jag skicka dom! smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=50173

men nu syftade jag inte på folk som ställer ölburkar på gamla 740 a-traktorer.. och jag menar inte att folk sladdar in i någon/något utan alla stenskott och sånt..

"Life´s too short to drive a boring car"

Yrkesförare
1 267 Inlägg
20 april 2008
Har lagt upp lite bilder från igår på min sida big_smile  http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=50159

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

144 Inlägg
20 april 2008
GiGanT skrev:
Nej vi hade ingen att göra med det!

Okej var rätt många bilar där från "Crew"!! Dessa vet nog vilka de är..

Inte för att vara kritsik men ni var många från styrelsen där och ni visste väl vad ni höll på med vissa av er körde ju tom tongue ?

Tyckte det var toppen att de som kom till svenljunga anordnade race där. Första gången i all evighet wink

Kul var det så länge det varade!

Tack ni som nu anordnade det!
Senast redigerat av jakob_enkvist (20 april 2008)

Avstängd
1 557 Inlägg
20 april 2008
jakob_enkvist skrev:
Får jag ställa en simpel fråga.. Hade GBrt något med vad som skedde i svenljunga att göra?

Angående Ramnaslätt så stod givetvis foket vid sidan som de brukar göra vid race. Men vi som körde fick alla order om vad som gällde och det var radiokontakt mellan målgång och start.

Enda så kallade "problemet" var väl att folket stod lite väl nära. Men de flesta förarna körde säkerligen med uppsikt! Självklart går säkerheten att göras bättre med avspärrningar vid sidan osv...

Mycket snyggt gjort utav er som städade upp knalleland efteråt. Synd att det skall behöva bli nergrisat på det viset.

Mvh Jakob

Nej vi hade inget med det o göra men vi/jag viste om det cool

Min bil tyckte dock inte om det sad
Senast redigerat av MrKerm (20 april 2008)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Sök