fransman skrev:
SÅ HÄR ÄR DET....
DET I RAMNASLÄTT VAR INTE GBRT.... VILKA DET VAR VORE KUL Å VETA.... EFTERSOM DE INTE KUNDE ETT SKIT OM DET DOM SYSSLADE MED
DET I SVENLJUNGA VAR INTE GBRT.... VILKA DET VAR ... VET JAG Å DOM SOM KÄNNER MIG....
OM FOLK HADE LUGNAT SIG EFTER CRUSINGEN Å FÖLJT PLANERINGEN FÖR KVÄLLEN SÅ HADE ALLA FATTAT VART MAN SKULLE TA VÄGEN.....OCH INTE ÅKT TILL VIARED Å RAMNASLÄTT....
GBRT TAR AVSTÅND FRÅN ALLT SOM HAR MED RACING ATT GÖRA DÅ DE ÄR EN FÖRENING Å ORDNAR TRÄFFAR OCH EV LAGLIG KONKÖRNING FRAMÖVER!!!!!
SEN VAD DEN SOM JAG VET Å DE SOM KÄNNER MIG VET .... GÖR.... ARRAR.... SKULLE VARIT MED I SVENLJUNGA
SÅ LÄGG AV Å SNACKA EN MASSA SKIT I DENNA TRÅDEN NUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!
sköt det i frågeform i pm istället.... då får man bäst svar....
Tycker det är väldigt omoget att skriva med CAPS LOCK inne!
Sen så
"OM FOLK HADE LUGNAT SIG EFTER CRUSINGEN Å FÖLJT PLANERINGEN FÖR KVÄLLEN SÅ HADE ALLA FATTAT VART MAN SKULLE TA VÄGEN.....OCH INTE ÅKT TILL VIARED Å RAMNASLÄTT.... "
Alla ville inte åka på crusingen, jag var en av dom! jag vill hellre iväg, och Svenljunga kändes för långtbort, och jag är väl glad att jag inte åkte dit då det inte blev så mycket, men som sakt, vi ska INTE ta upp ang race osv i denna tråden, slut diskuterat om detta område! att folk ska ha så svårt att förstå att GBrt tråden inte har något med race att göra
Sen så ska man inte anklaga personer som har gjort dittan och dattan! Jag vet vilka som hade hand om det på Ramnaslätt och det var omöjligt för dem att kunna spärra av! men dom försökte att få folk att fatta
att dom skulle backa, men många sket i det!
Jag har även tagit upp i våran klubb om det här med Alkohol då jag vet att det har varit personer i klubben som har haft med sig folk som har varit lulliga, och det accepterar inte jag! det är okej om dom kanske tar en/två öl, men inte så man bli full! och man ska ta hand om om sina drickor(cola, sprite, fanta u name it) och även ex den enstaka ölbruken! Jag är med er fullt ut på denna punkten!