6850
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

46 Inlägg
21 april 2008
tror alla har fattat att GBRT inte hade med race på ramnaslätt att göra.. tycker gbrt har dragit ett stort strå till stacken vad gäller bilintresserat folk.. tycker det var kalas i knalleland.. tumme upp wink

men ändå tycker jag att det borde diskuteras vad som hände på ramnaslätt.. här eller i någon annan tråd..  tycker det är helt oacceptabelt att folk står framför starten.. får någon släpp så är det ajöken med folk som står där..

sen nått annat som är helt jävla idiotiskt är dom jävla dårarna som kom i korsningen och brände däck uppför den lilla backen vid alla parkerade bilar.. vad i helvete tänker folk med??? stog mycket folk där och även bilar för ruskit mycket pengar..  tänk på vafan ni gör.. uppför er... vill ni ha uppmärksamhet så gör på något annat sätt.. sånt här blir folk bara förbannade på..

mvh robb
Senast redigerat av Mr_Flax (21 april 2008)

You are so far behind you´re think your first...

1 587 Inlägg
21 april 2008
Trådstartare
MadeByMe skrev:
fransman skrev:
SÅ HÄR ÄR DET....

DET I RAMNASLÄTT VAR INTE GBRT....  VILKA DET VAR VORE KUL Å VETA.... EFTERSOM DE INTE KUNDE ETT SKIT OM DET DOM SYSSLADE MED

DET I SVENLJUNGA VAR INTE GBRT.... VILKA DET VAR ... VET JAG Å DOM SOM KÄNNER MIG....

OM FOLK HADE LUGNAT SIG EFTER CRUSINGEN Å FÖLJT PLANERINGEN FÖR KVÄLLEN SÅ HADE ALLA FATTAT VART MAN SKULLE TA VÄGEN.....OCH INTE ÅKT TILL VIARED Å RAMNASLÄTT.... 

GBRT TAR AVSTÅND FRÅN ALLT SOM HAR MED RACING ATT GÖRA DÅ DE ÄR EN FÖRENING Å ORDNAR TRÄFFAR OCH EV LAGLIG KONKÖRNING FRAMÖVER!!!!!

SEN VAD DEN SOM JAG VET Å DE SOM KÄNNER MIG VET .... GÖR.... ARRAR.... SKULLE VARIT MED I SVENLJUNGA

SÅ LÄGG AV Å SNACKA EN MASSA SKIT I DENNA TRÅDEN NUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!
sköt det i frågeform i pm istället.... då får man bäst svar....

Tycker det är väldigt omoget att skriva med CAPS LOCK inne!

Sen så
"OM FOLK HADE LUGNAT SIG EFTER CRUSINGEN Å FÖLJT PLANERINGEN FÖR KVÄLLEN SÅ HADE ALLA FATTAT VART MAN SKULLE TA VÄGEN.....OCH INTE ÅKT TILL VIARED Å RAMNASLÄTT....  "

Alla ville inte åka på crusingen, jag var en av dom! jag vill hellre iväg, och Svenljunga kändes för långtbort, och jag är väl glad att jag inte åkte dit då det inte blev så mycket, men som sakt, vi ska INTE ta upp ang race osv i denna tråden, slut diskuterat om detta område! att folk ska ha så svårt att förstå att GBrt tråden inte har något med race att göra

Sen så ska man inte anklaga personer som har gjort dittan och dattan! Jag vet vilka som hade hand om det på Ramnaslätt och det var omöjligt för dem att kunna spärra av! men dom försökte att få folk att fatta
att dom skulle backa, men många sket i det!

Jag har även tagit upp i våran klubb om det här med Alkohol då jag vet att det har varit personer i klubben som har haft med sig folk som har varit lulliga, och det accepterar inte jag! det är okej om dom kanske tar en/två öl, men inte så man bli full! och man ska ta hand om om sina drickor(cola, sprite, fanta u name it) och även ex den enstaka ölbruken! Jag är med er fullt ut på denna punkten!

Detta med alkohol ska vi ta upp på vårt nästa möte.. För liksom ja vill inte gå runt o städa efter 400 personer :S haha de vill nog ingen, tro mig.. Men om ALLA tog upp efter sig själv bara, de hade gått så mkt bättre... Men ajja, nu vet vi iaf hur stökigt o smutsigt de kan bli tongue hehe

Alkholen, jaa.. Ja såg VÄLDIGT många berusade, inte "lulliga" snarare PACKADE !! De gillade jag inte.. Ja blev bemött på väldigt otrevligt sätt av flera typer för att jag sa att vi inte håller i olagliga aktiviteter, ja blev kallad för massa saker.. Om dom själva läser detta nu så tackar ja dom för de fina bemötandet wink haha !! Inget o bry sig om riktigt ... Men men..

Träffen var lyckad tycker jag iaf.. Sen de som hände efter träffen o på andra håll när de gäller Race osv.. De hade vi inget med o göra, vi va kvar på parkeringen medans andra bilar va ute o körde race.. Men ja hoppas dom alla hade kul iaf big_smile !!!

8 Inlägg
21 april 2008
Mr_Flax skrev:
tror alla har fattat att GBRT inte hade med race på ramnaslätt att göra.. tycker gbrt har dragit ett stort strå till stacken vad gäller bilintresserat folk.. tycker det var kalas i knalleland.. tumme upp wink

men ändå tycker jag att det borde diskuteras vad som hände på ramnaslätt.. här eller i någon annan tråd..  tycker det är helt oacceptabelt att folk står framför starten.. får någon släpp så är det ajöken med folk som står där..

sen nått annat som är helt jävla idiotiskt är dom jävla dårarna som kom i korsningen och brände däck uppför den lilla backen vid alla parkerade bilar.. vad i helvete tänker folk med??? stog mycket folk där och även bilar för ruskit mycket pengar..  tänk på vafan ni gör.. uppför er... vill ni ha uppmärksamhet så gör på något annat sätt.. sånt här blir folk bara förbannade på..

mvh robb

Då tycker jag att du startar den tråden

Team RmR
393 Inlägg
21 april 2008
verkade som ni fick till en lyckad träff enu en gång synd att man missade . men så blev tydligen några polare sugna och åkte till borås och dom var nöjda hörde jag . 

blir så Hmm J**la irreterad av att sitta och läsa här . severin och mrkerm och edil och så många mer ska verkligen inte behöva sitta och skriva att gbrt INTE har med racena att göra för det har dom gjort varje gång det har varit en träff och ofta är det samma folk som tar upp det gång för gång . . GBrt får bara ta skit utav polis osv och kan tänka mig att det blir svårt att få tillstånd för konkörning osv som dom försöker planera ihop på ett lagligt sett om folk går runt och tror att det är GBrt som anordnar dessa race.

Mvh/jocke

1 587 Inlägg
21 april 2008
Trådstartare
JaZoR skrev:
verkade som ni fick till en lyckad träff enu en gång synd att man missade . men så blev tydligen några polare sugna och åkte till borås och dom var nöjda hörde jag . 

blir så Hmm J**la irreterad av att sitta och läsa här . severin och mrkerm och edil och så många mer ska verkligen inte behöva sitta och skriva att gbrt INTE har med racena att göra för det har dom gjort varje gång det har varit en träff och ofta är det samma folk som tar upp det gång för gång . . GBrt får bara ta skit utav polis osv och kan tänka mig att det blir svårt att få tillstånd för konkörning osv som dom försöker planera ihop på ett lagligt sett om folk går runt och tror att det är GBrt som anordnar dessa race.

Mvh/jocke

Braaa big_smile Tack !! Du verkar förstååå och fatta detta.. Synd att vissa inte gör det.. !!
Vår träff höll på igår och samtidigt var folk o hade race lite överallt.. Då är det klart folk förknippar det med GBrt.. Och om nåt skulle hända.. Då skulle tidningen skriva GBRT ORSAKADE KAOS PÅ RAMNASLÄTT... Media är duktiga på att förvränga saker och ting wink Så därför ville jag att ALLA skulle vänta tills träffen var över.. :)Men vissa har inte tillräckligt hjärna o fatta varför jag ville att alla skulle vänta smile !! Men men.. Bättre blir de nästa gång hoppas jag smile !

Colaberoende
1 219 Inlägg
21 april 2008
Var inte på träffen i Borås men var lite sugen på att åka upp. Har ju en nyfödd här hemma och vill gärna ha tid med henne.
Såg däremot filmen på BT och läste artikeln och får väl passa på att gratta att det blev så mycket bilar.

Får väl dyka upp en annan gång i sommar.

Synd bara att det finns några som ställer till det för dessa som anordnar allt (om jag har läst rätt i inläggen).
Ska det bli mer träffar så är det ju bäst om alla tar och röjer 2 meter från sin bil och slänger skiten, Då är det snart städat.
En liten börnis piggar alltid upp. Men på träffområdet kan det göra mer skada eftersom firmorna som har området som utställningen är på inte uppskattar våra nöjen. Så ett litet börnisområde hade väl varit uppskattat.

Skitkul att några har fixat till lite träffar som drar så mycket folk. Jag kikar upp någongång.

/Ena

Bamse940Ltt
21 april 2008
men vilket tjöt.. kan inte den som undrar vad GBrt fixar o inte fixar pm:a ngn av dom ansvariga istället för att skriva 7 sidor om samma sak.

ser fram emot en hel sommar med GBrt träffar.. riktigt bra träffar hittills
Senast redigerat av Bamse940Ltt (21 april 2008)

1 587 Inlägg
21 april 2008
Trådstartare
Bamse940Ltt skrev:
men vilket tjöt.. kan inte den som undrar vad GBrt fixar o inte fixar pm:a ngn av dom ansvariga istället för att skriva 7 sidor om samma sak.

ser fram emot en hel sommar med GBrt träffar.. riktigt bra träffar hittills

Tackar big_smile!! Vi kommer hålla så mkt vi bara kan o hinner big_smile! hehe

Bamse940Ltt
21 april 2008
nice tongue

1 587 Inlägg
21 april 2008
Trådstartare
Bamse940Ltt skrev:
nice tongue

Och tro mig när ja säger detta... Vi på GBRT vill jääävligt gärna ha dej på våra träffar varje gång big_smile!!

dragkruka
275 Inlägg
21 april 2008
fan idag låg de massa krossat glas på hela parkeringen, fan va onödigt sådant är:( verkar ha vart en grym träff annars;)
Senast redigerat av NOL (21 april 2008)

Bamse940Ltt
21 april 2008
Severin skrev:
Bamse940Ltt skrev:
nice tongue

Och tro mig när ja säger detta... Vi på GBRT vill jääävligt gärna ha dej på våra träffar varje gång big_smile!!

tackar.. vad har jag gjort för att förtjäna detta? wink

1 587 Inlägg
21 april 2008
Trådstartare
Bamse940Ltt skrev:
Severin skrev:
Bamse940Ltt skrev:
nice tongue

tackar.. vad har jag gjort för att förtjäna detta? wink

Vi vill ha alla trevliga killar på våra träffar.. Sen de stora pluset är att du har underhållning med dig smile

1 779 Inlägg
21 april 2008
kunne inte komma i lördags då jag knappt har några framdäck. formel 1 bilarna har bättre mönster på sina däck än va ja har på mina framdäck. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

874 Inlägg
21 april 2008
Nu har jag fått upp en del bilder på hemsidan så kika gärna wink

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

1 587 Inlägg
21 april 2008
Trådstartare
brillmongo skrev:

Bra jobbat !! big_smile Fina bilder du tog ..

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
21 april 2008
brillmongo skrev:

Vill bara säga lite saker.

1. Är det bara hos mig det är segt och kolla på bilderna på GBrt.se? jag får ingen skön feeling när jag kommer på bilderna sad

2. Brillmongo, de va du som gick runt med stativ som var ganska högt? Jag skulle tycka det kändes bättre om du tar lite lägre bilder och kanske lite andra vinklar, känns så enformigt. annars bra bilder coolcool

3. Väderguden Edil med på 2 eller 3 bilder va? tongue

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

Yellow bug!
1 640 Inlägg
21 april 2008
NOL skrev:
fan idag låg de massa krossat glas på hela parkeringen, fan va onödigt sådant är:( verkar ha vart en grym träff annars;)

Har väl med matchen igår att göra antar jag, var väl lite stök där tongue

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Yellow bug!
1 640 Inlägg
21 april 2008
MadeByMe skrev:
brillmongo skrev:

Vill bara säga lite saker.

1. Är det bara hos mig det är segt och kolla på bilderna på GBrt.se? jag får ingen skön feeling när jag kommer på bilderna sad

2. Brillmongo, de va du som gick runt med stativ som var ganska högt? Jag skulle tycka det kändes bättre om du tar lite lägre bilder och kanske lite andra vinklar, känns så enformigt. annars bra bilder coolcool

3. Väderguden Edil med på 2 eller 3 bilder va? tongue

Hahaha, det är nåt sånt va? xD

Kan snart börja tjäna pengar som modell wink

Yellow bug!
1 640 Inlägg
21 april 2008
Och jag vet att alla undrar om hur det går med film och grejer, jag slänger ihop något väldigt väldigt snabbt i eftermiddag då den kommer ut på Garaget ikväll.

Och hinner jag så kan jag nog även lägga ut filmen från Knallelandsparkeringen i lördags!

Sök