6577
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
21 april 2008
MadeByMe skrev:
brillmongo skrev:
Nu har jag fått upp en del bilder på hemsidan så kika gärna wink

Vill bara säga lite saker.

1. Är det bara hos mig det är segt och kolla på bilderna på GBrt.se? jag får ingen skön feeling när jag kommer på bilderna sad

2. Brillmongo, de va du som gick runt med stativ som var ganska högt? Jag skulle tycka det kändes bättre om du tar lite lägre bilder och kanske lite andra vinklar, känns så enformigt. annars bra bilder coolcool

3. Väderguden Edil med på 2 eller 3 bilder va? tongue

Det är inte svårt att skicka ett PM, Bara så du vet wink

Sump Runk Rätt O Slätt!

Yellow bug!
1 640 Inlägg
21 april 2008

Hahaha, min ofrivilliga burk ^^ Och jäävlar vad den tomma ölburken repade bilen, öööh.. wink

Skämt åsido tongue

Nej, men den var väl fin där sålänge den fick stå kvar. Löste inte riktigt vem som ställde dit den dock? ^^
Senast redigerat av Edil_ (21 april 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

85 Inlägg
21 april 2008
Är det någon som är bra på Sony Vegas 7.0? yikes

Behöver lite hjälp roll

Bmw E36 316i / Finbil
Volvo 744 GLT / Vinterbil
Volvo 244DL / Projektbil

Yrkesförare
1 267 Inlägg
21 april 2008
Billsson skrev:

Behöver lite hjälp roll

Har också Sony Vegas 7,0 men är inte så bra på det programet än så länge wink

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

407 Inlägg
21 april 2008
men helt seriöst vad väntar ni er???ni sammlar en massa feta stylade och trimmade bilar och folk vet att både viared och ramnaslätt är ställen att köra på så efter eran träff drar alla dit och klart ni får skulden för att ha arrangerat både träff och race!!!!skulle ni köra era träffar tidigare på dagarna så hade inte så många varit berusade och så hade det troligtvis inte blivit race heller och fler folk hade varit ute och sett er när ni cruisade!!!!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
21 april 2008
MrK skrev:
men helt seriöst vad väntar ni er???ni sammlar en massa feta stylade och trimmade bilar och folk vet att både viared och ramnaslätt är ställen att köra på så efter eran träff drar alla dit och klart ni får skulden för att ha arrangerat både träff och race!!!!skulle ni köra era träffar tidigare på dagarna så hade inte så många varit berusade och så hade det troligtvis inte blivit race heller och fler folk hade varit ute och sett er när ni cruisade!!!!

Hmm.. ännu en som bara gnäller... Hänvisar dej till denna tråden http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69539 eller oxå skickar du ett PM med dina förslag/Gnäll..
i vlket fall som hälst så behöver man inte köra race enbart för att man har en trimmad bil eller är gasglad!

Mvh Martin
Senast redigerat av HyperSonica (21 april 2008)

Sump Runk Rätt O Slätt!

85 Inlägg
21 april 2008
nicke_34 skrev:
Billsson skrev:

Behöver lite hjälp roll

Har också Sony Vegas 7,0 men är inte så bra på det programet än så länge wink

Okej tongue vet du hur man gör så att de blir en film? Tex. Movie maker så finns det "Spara på min dator" så blir det en film men hur göra man så på Sony Vegas??? neutral

Bmw E36 316i / Finbil
Volvo 744 GLT / Vinterbil
Volvo 244DL / Projektbil

Yellow bug!
1 640 Inlägg
21 april 2008
Okej, bill fixar filmen, så bra! big_smile

Yellow bug!
1 640 Inlägg
21 april 2008
Gubbar, i fortsättningen tar ni allt klagande via den här länken, vår ordförande är ensam och uppskattar lite PM wink

http://www.garaget.org/forum/message_send.php?id=25072

dragkruka
275 Inlägg
21 april 2008
Edil_ skrev:
NOL skrev:
fan idag låg de massa krossat glas på hela parkeringen, fan va onödigt sådant är:( verkar ha vart en grym träff annars;)

Har väl med matchen igår att göra antar jag, var väl lite stök där tongue

haha stök var de väl nog knappast inte med tanke på att sundsvall var på besök haha ;9 ne men ja vet ej var inte på matcen igår faktiskt så ska la inte säga för mö.

Yellow bug!
1 640 Inlägg
21 april 2008
NOL skrev:
Edil_ skrev:
NOL skrev:
fan idag låg de massa krossat glas på hela parkeringen, fan va onödigt sådant är:( verkar ha vart en grym träff annars;)

Har väl med matchen igår att göra antar jag, var väl lite stök där tongue

haha stök var de väl nog knappast inte med tanke på att sundsvall var på besök haha ;9 ne men ja vet ej var inte på matcen igår faktiskt så ska la inte säga för mö.

Inte jag heller, var bara en ren gissning om det där med glaskrosset. :p

För tycker då inte det var så överdrivet mycket glaskross när jag lämnade parkeringen, fast kanske inte tittade så noga smile

24 Inlägg
21 april 2008
Så nu har jag lagt upp några bilder, bara att kolla in!big_smile

Doe´s my rice taste funny?

dragkruka
275 Inlägg
21 april 2008
haha ne ni gjorde säkert ett skitbra jobb med er städning efter träffen tror ja säkert. Kan ju ha vart vilken idiot som helst där på en vanlig söndags-shopping dag i knalle som krossat glas liksom. Vet inte hur känsliga bildäck är för glaskross heller ju. Men skitfina bilder från träffen vare iaf!

Yellow bug!
1 640 Inlägg
21 april 2008
NOL skrev:
haha ne ni gjorde säkert ett skitbra jobb med er städning efter träffen tror ja säkert. Kan ju ha vart vilken idiot som helst där på en vanlig söndags-shopping dag i knalle som krossat glas liksom. Vet inte hur känsliga bildäck är för glaskross heller ju. Men skitfina bilder från träffen vare iaf!

Mina förra däck var rätt känsliga, lyckats få pyspunka på två bakdäck, antagligen orsakade av glaskross wink

Men ja, går ju inte helt att undvika vad folk gör heller, det är lite tråkigt. Men att försöka få alla att ta det lugnt med spriten är ju en grej, men problemet är att alla här på Gorg är så förstående, men så kommer allt folk utifrån, som inte förstår.. sad

Yellow bug!
1 640 Inlägg
22 april 2008

1 587 Inlägg
22 april 2008
Trådstartare
Edil_ skrev:
Väldigt snabbt ihopklippt:

http://www.garaget.org/video/ezwhpuugkkmd

HAHAHA !! Du tog mig precis i början av filmen åxå haha ja vekrar helt sjuk ju yikes

Yellow bug!
1 640 Inlägg
22 april 2008
Severin skrev:
Edil_ skrev:
Väldigt snabbt ihopklippt:

http://www.garaget.org/video/ezwhpuugkkmd

HAHAHA !! Du tog mig precis i början av filmen åxå haha ja vekrar helt sjuk ju yikes

Haha, det är ju bäst wink

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
1 587 Inlägg
22 april 2008
Trådstartare
Bra jobbat big_smile Men just mig i början kanske inte är så bra.. Folk gillar nog inte de tongue hahaha

Sök