6180
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

1 587 Inlägg
25 december 2008
Trådstartare
Inget skall informeras än, vi skall nog ha ett möte om allt först, prata lite o sen kan vi gå ut med beslut osv smile !

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
25 december 2008
Severin skrev:
Inget skall informeras än, vi skall nog ha ett möte om allt först, prata lite o sen kan vi gå ut med beslut osv smile !

Om de nu blir ett beslut man "Kan" gå ut med här på garaget wink

Sump Runk Rätt O Slätt!

Xtreme
281 Inlägg
25 december 2008
HyperSonica skrev:
Severin skrev:

Om de nu blir ett beslut man "Kan" gå ut med här på garaget wink

ja kke kan vara bra med ett möte! ja har några färslag nämligen hihi

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

Yellow bug!
1 640 Inlägg
26 december 2008
Glansen skrev:
HyperSonica skrev:
Glansen skrev:
Ingen som Har bilder från Martins träff? big_smile

>Vadå Martins Träff????
Knappast min träff ska du nog se lilla glansen

hehe joo lol , tänkte det var din för du skrev..visste inte vad jag skulle skriva annars big_smile

Där har du tänkt till riktigt smart Glansen wink

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

1 311 Inlägg
30 december 2008
Vem kör en 850 grön eller svart me GBRT dekal på i torslanda? i amhult centrum big_smile

Första gången jag ser en bil me GBRT dekal ute på vägarna:D

Var det du ? big_smile

Xtreme
281 Inlägg
31 december 2008
Gott nytt år alla för imorrn e det fest hos djtrooper hehe! så det blir typ en mini träff haha iaf ja brillmongo o djtrooper från GBrt! hehe

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

1 587 Inlägg
31 december 2008
Trådstartare
GOTT NYTT ÅR alla i GBrt och resten av folket ! big_smile Hoppas ni alla får ett underbart nyår !

368 Inlägg
31 december 2008
Gott Nytt År På Er Alla // Den Grymme

Bäst
57 Inlägg
1 januari 2009
Gott nytt:)

874 Inlägg
1 januari 2009
God början allt härligt GBrt folk, nu börjar nedräkningen till våren på allvar! big_smile Snart dax för ett möte så vi kan planera in de två inledande träffarna tycker jag!! cool

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Xtreme
281 Inlägg
1 januari 2009
brillmongo skrev:
God början allt härligt GBrt folk, nu börjar nedräkningen till våren på allvar! big_smile Snart dax för ett möte så vi kan planera in de två inledande träffarna tycker jag!! cool

Håller med till 100% om detta

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

78 Inlägg
5 januari 2009
ingen här som har vait nere vid viaredssjön ock kollat tjockleken på isen?
Om det kanske med tur närmar sig 30 cm snåret så kanske man vågar ut på lite is racing, ?tongue
vaju några år sen jag själv körde på den sjön under vintern just då borrade vi och mätte 35 cm.

jag tycker det borde bli nått åk i vinter då det varit sjukt jävla kallt flera några vecker snart och ingen snö som isolerar sjön från att frysa smile

Och komm ihåg... isdubb på dig, inget bälte i bilen och nedvevade rutor om du åker ut på isen:)

mvh// kim
Senast redigerat av childofbodom (5 januari 2009)

Från dom djupa skogarna i Hedared

17 Inlägg
5 januari 2009
childofbodom skrev:
Om det kanske med tur närmar sig 30 cm snåret så kanske man vågar ut på lite is racing, ?tongue
vaju några år sen jag själv körde på den sjön under vintern just då borrade vi och mätte 35 cm.

jag tycker det borde bli nått åk i vinter då det varit sjukt jävla kallt flera några vecker snart och ingen snö som isolerar sjön från att frysa smile

Och komm ihåg... isdubb på dig, inget bälte i bilen och nedvevade rutor om du åker ut på isen:)

mvh// kim

Jag kommer om de blir nått jag har ingen isborr så ja kan inte mäta men jag har is däck till bilen smile

Yellow bug!
1 640 Inlägg
6 januari 2009
childofbodom skrev:

mvh// kim

Tror faktiskt en ryggsäck med extrakläder i plastpåse kan vara ett bra tips också! Är lite sugen att fota lite isracing, så blir det något så hör av dig till mig Kim! smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Xtreme
281 Inlägg
6 januari 2009
Edil_ skrev:
childofbodom skrev:

mvh// kim

Tror faktiskt en ryggsäck med extrakläder i plastpåse kan vara ett bra tips också! Är lite sugen att fota lite isracing, så blir det något så hör av dig till mig Kim! smile

ja detkan vara bra att ha med sig isf o att man inte e ensam då med för det kan ju gå illa om man har otur

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

17 Inlägg
6 januari 2009
Är det ingen som har isborr som kan gå ut och göra några hål? jag hade gjort det om jag bodde närmare och visste vart sjön ligger

Xtreme
281 Inlägg
6 januari 2009
det snör i Borås om ni vill veta kke dags för en träff i knallen för den som vill

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

78 Inlägg
6 januari 2009
har idag borrat runt 10 st hål på viaredssjön  upskattade till ungefär 15  cm is vilket inte räcker för en personbil,,, körde ut 10 meter från stranden för att testa hur det gick.

kan säga att det inte är värt att försöka mer då det knakade lite väl mycket emot vad det bör tongue så åk inte ut på viaredssjön wink  änn iaf big_smile
Senast redigerat av childofbodom (6 januari 2009)

Från dom djupa skogarna i Hedared

1 587 Inlägg
7 januari 2009
Trådstartare
Äntligen lite snö i Borås, undra vad som händer på MC parkeringen om kvällarna tongue haha

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
7 januari 2009
Severin skrev:
Äntligen lite snö i Borås, undra vad som händer på MC parkeringen om kvällarna tongue haha

antagligen de vanliga... Skitsnack om allt o alla som inte är där.. tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!

Sök