Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

vonlord Xtreme
28 februari 2009 · 281 Inlägg

HyperSonica skrev:
mjoo.. får ta o göra detta känns de som :S

det skulle ju vara möte om hur det hela skulle bli har ja hört talas om så ja vet inget ja heller sitter med listan men lite nummer som folket skrev när vi hade det mötet på skolan men info vet inte ja tyvärr! men något måste göras håller med för det e ju inte så långt kvar innan allt drar igång!

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor
sigge_
1 mars 2009 · 170 Inlägg

Låter som ni behöver ett till möte???

Gbg
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
1 mars 2009 · 2 258 Inlägg

siggi skrev:
Låter som ni behöver ett till möte???

ska ha ett i veckan smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
North
1 mars 2009 · 824 Inlägg

kommer träffarna ligga likadant i år, varannan vecka borås, varannan gbg?
Något nytt som t.ex lite körning?
Tyckte jag läste att någon i gbrt snacka om det, vore nice!
Blir kul att komma på lite träffar i vår/sommar igen iaf.

brillmongo
2 mars 2009 · 874 Inlägg

Vi får se hur vi ska planera träffar m.m. Som sagt så ska vi ha ett möte i veckan får se om nåt blir spikat då. Naturligtvis ser vi alla framemot en ny rolig säsong smile
Baksidan av myntet är tyvärr att det är alldeles för få som vill hjälpa till med de praktiska sakerna.
Vad folk inte förstår är att det e väldigt mycket jobb för bara några få personer.

Men men, vi ska göra så gott vi kan åså hoppas vi andra får tummen ur r*ven dom med, haha tongue
Vi får ha lite tålamod bara så kommer allt bli toppen big_smile

ha d guth alla smile

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Audi A4 2.8 V6 quattro "bea II" (1997)
Stefan Varberg Supraman
5 mars 2009 · 2 300 Inlägg

Om jag får göra ett inlägg.
Jag e varken gbgare eller boråsare men åker när tillfälle ges på träffar på orterna.

Som många vet så tunnas snabbt träffarna ut ju längre sommaren går och det blir ofta samma sak varje gång.
För att göra något nytt kanske ni göra några gbrt gästträff i några andra orter runt i västsverige, typ trollhättan, lysekil, varberg, tranemo osv.
Det e nog inget problem att få lokala förmågor att hjälpa till vid dessa träffar.
Detta e lite annorlunda och kan ge gnistan hos folk att komma då det e ett avbrott i "rutinerna"

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
5 mars 2009 · 2 258 Inlägg

Stefan Varberg skrev:
Om jag får göra ett inlägg.
Jag e varken gbgare eller boråsare men åker när tillfälle ges på träffar på orterna.

Som många vet så tunnas snabbt träffarna ut ju längre sommaren går och det blir ofta samma sak varje gång.
För att göra något nytt kanske ni göra några gbrt gästträff i några andra orter runt i västsverige, typ trollhättan, lysekil, varberg, tranemo osv.
Det e nog inget problem att få lokala förmågor att hjälpa till vid dessa träffar.
Detta e lite annorlunda och kan ge gnistan hos folk att komma då det e ett avbrott i "rutinerna"

det är under utredning.. Har fått de fina uppdraget att leta kontakter på andra klubbar.. och eventuellt koka ihop nått smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
Stefan Varberg Supraman
5 mars 2009 · 2 300 Inlägg

HyperSonica skrev:

Stefan Varberg skrev:
Om jag får göra ett inlägg.
Jag e varken gbgare eller boråsare men åker när tillfälle ges på träffar på orterna.

Som många vet så tunnas snabbt träffarna ut ju längre sommaren går och det blir ofta samma sak varje gång.
För att göra något nytt kanske ni göra några gbrt gästträff i några andra orter runt i västsverige, typ trollhättan, lysekil, varberg, tranemo osv.
Det e nog inget problem att få lokala förmågor att hjälpa till vid dessa träffar.
Detta e lite annorlunda och kan ge gnistan hos folk att komma då det e ett avbrott i "rutinerna"

det är under utredning.. Har fått de fina uppdraget att leta kontakter på andra klubbar.. och eventuellt koka ihop nått smile

Jag kan ev va till hjälp om de ska va något i fbg eller vbg men det finns många fler fina som e sugna i mitt område.

Händer det förresten någon imorgon (fredag) kväll runt borås?

Senast redigerat av Stefan Varberg (5 mars 2009)

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
5 mars 2009 · 2 258 Inlägg

Stefan Varberg skrev:

HyperSonica skrev:

Stefan Varberg skrev:
Om jag får göra ett inlägg.
Jag e varken gbgare eller boråsare men åker när tillfälle ges på träffar på orterna.

Som många vet så tunnas snabbt träffarna ut ju längre sommaren går och det blir ofta samma sak varje gång.
För att göra något nytt kanske ni göra några gbrt gästträff i några andra orter runt i västsverige, typ trollhättan, lysekil, varberg, tranemo osv.
Det e nog inget problem att få lokala förmågor att hjälpa till vid dessa träffar.
Detta e lite annorlunda och kan ge gnistan hos folk att komma då det e ett avbrott i "rutinerna"

det är under utredning.. Har fått de fina uppdraget att leta kontakter på andra klubbar.. och eventuellt koka ihop nått smile

Jag kan ev va till hjälp om de ska va något i fbg eller vbg men det finns många fler fina som e sugna i mitt område.

Händer det förresten någon imorgon (fredag) kväll runt borås?

Imorgon händer de antagligen inte nått speciellt.. men ahr du vägarna förbi så skulle de vara bra om vi kunde prata lite och se om nått kan kokas ihop smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
Stefan Varberg Supraman
5 mars 2009 · 2 300 Inlägg

HyperSonica skrev:

Stefan Varberg skrev:

HyperSonica skrev:

det är under utredning.. Har fått de fina uppdraget att leta kontakter på andra klubbar.. och eventuellt koka ihop nått smile

Jag kan ev va till hjälp om de ska va något i fbg eller vbg men det finns många fler fina som e sugna i mitt område.

Händer det förresten någon imorgon (fredag) kväll runt borås?

Imorgon händer de antagligen inte nått speciellt.. men ahr du vägarna förbi så skulle de vara bra om vi kunde prata lite och se om nått kan kokas ihop smile

Jo jag kommer upp till borås på fredag och lär väl va där hela kvällen, så skicka ett pm el nått om när du e ute och rullar.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
5 mars 2009 · 2 258 Inlägg

Stefan Varberg skrev:

HyperSonica skrev:

Stefan Varberg skrev:

Jag kan ev va till hjälp om de ska va något i fbg eller vbg men det finns många fler fina som e sugna i mitt område.

Händer det förresten någon imorgon (fredag) kväll runt borås?

Imorgon händer de antagligen inte nått speciellt.. men ahr du vägarna förbi så skulle de vara bra om vi kunde prata lite och se om nått kan kokas ihop smile

Jo jag kommer upp till borås på fredag och lär väl va där hela kvällen, så skicka ett pm el nått om när du e ute och rullar.

Yes.. det blir nog att jag är ute o rullar en sväng... Vad kör du för bil då da?

Sump Runk Rätt O Slätt!
Stefan Varberg Supraman
5 mars 2009 · 2 300 Inlägg

HyperSonica skrev:

Stefan Varberg skrev:

HyperSonica skrev:

Imorgon händer de antagligen inte nått speciellt.. men ahr du vägarna förbi så skulle de vara bra om vi kunde prata lite och se om nått kan kokas ihop smile

Jo jag kommer upp till borås på fredag och lär väl va där hela kvällen, så skicka ett pm el nått om när du e ute och rullar.

Yes.. det blir nog att jag är ute o rullar en sväng... Vad kör du för bil då da?

Jag åker med en annan så vet inte vad det blir för någon bil.
pmar mitt nr så kan du ringa på kvällen

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
Severin
18 mars 2009 · 1 587 Inlägg

Kan en moderator stänga tråden smile Tack !

Turbo_Finnen
18 mars 2009 · 41 Inlägg

Härligt att höra! Glada nyheter för en norrlänning som åker och hämtar bilen under påsk helgen, jag LÄR finnas på plats. Måste lära känna lite fler likasinnade grabbar, gubbarna på jobbet snackar inte så mkt bilar direkt! wink

Kör före du, så väntar jag på dig där framme
Allt under 19" är vinterdäck
Suzuki SJ410Q "Skorpan" (1985)
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
18 mars 2009 · 2 258 Inlägg

Denna tråden ska låsas.. den är inte aktuell längre

Sump Runk Rätt O Slätt!
christofferedil Yellow bug!
18 mars 2009 · 1 640 Inlägg

Lås tråden.

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Erick
18 mars 2009 · 4 767 Inlägg

Tråd låst.

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang