Den leverar bra med tryck vilket pioneer är kända för att göra, men ska du inte köra steg så bör 6000UB räcka han i butiken sa att det var samma stärkar "kretsar/tranisingar" (han sa så, inget ja vet till 100%) o den kostar ju 1000kr mindre.
Skillnaden mellan spelarna är:
- Bättre Display = snyggare
- 7-kanals EQ/3-kanals
- 3-kanal lågnivå 4volt (Fram, Bak, Sub)/2-kanals lågnivå 2volt (Fram, Bak lr sub)
Det är dom stora skillnaderna.
Själv tycker ja att den lätt är den snyggaste spelaren på marknaden nu.
live free, die young.