du får köpa en adapter, för du har redan ett slutsteg som sitter till höger om mittkonsollen... inanför kåpan precis... skruva ner handskfacket sen sidokåpan till mittkonsollen.. där satt det på min 93 aer 01 iaf... köp en adapter så som omvandlar till lågnivå... men du bör har kvar orgnila steg med.. ananrs försvinner ljudet från några högtlare... har du aero så blird et dörrarna som försvinner...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!