3774
Sök

Bilder: Träff i Dalen igen, nya bilder på sida 30

227 Inlägg
21 mars 2008
Vi kan Ju samlas i dalen Kvart över 7 (07:15) allihop sen kör vi la vid halv 8 (07:30) På sidan 15!
så står det där, så det e ju inte så stor skillnad :S vi kör väl 10 över
Senast redigerat av Bolet_boy (21 mars 2008)

Vissa faller för grupptryck, andra för laddtryck

Driver
195 Inlägg
21 mars 2008
Som sagt 7:40 skall jag häma sunken i stan så jag hinner nog inte till 7:10 till dalen så fort kör jag inte så tiden backar smile men jag lär ju hinna ikapp er uppe i ljungby eller påvägen

of Dalen <Drifting fore live>

2 079 Inlägg
21 mars 2008
Trådstartare
Bolet_boy skrev:
Eriken skrev:
Bolet_boy skrev:

Jaja ok ne men vi hade ju sagt 07:15 först så det var ju inte sån skillnad igentligen eller hur? big_smile
Klart ni kör oavsett hur halt det blir!

Nja vi sa väl 8? yikes Och om vi inte åker samtidigt som er så kommer det bli som förra året eller sist vi var där, att man inte ser röken av dig och Matte.... Då kunde ju Johan tagit med Malin och Emma ändå :S
Och det blir ingen Audi så känns meningslöst att åka så tidigt sad Men åk ni men som sagt!

Hallå kolla i de andra sidorna där jag skrev! Där skrev jaf 07:15-07:30. så de kan du ju inte säga :S
varför skullle inte johan ta med emma å malin? det har jag inte sagt nåt om :S
jag frågade henne men hon skulle nog på en fest , hon sa att hon inte skulle med iaf

vi kör med er upp i dunderfåården, malin skulle inte med för att hon hatar oss, och jag har 2 popcorn till salu, intresserad, skicka ett PM

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

81 Inlägg
21 mars 2008
Bolet_boy skrev:
Eriken skrev:
Bolet_boy skrev:

Jaja ok ne men vi hade ju sagt 07:15 först så det var ju inte sån skillnad igentligen eller hur? big_smile
Klart ni kör oavsett hur halt det blir!

Nja vi sa väl 8? yikes Och om vi inte åker samtidigt som er så kommer det bli som förra året eller sist vi var där, att man inte ser röken av dig och Matte.... Då kunde ju Johan tagit med Malin och Emma ändå :S
Och det blir ingen Audi så känns meningslöst att åka så tidigt sad Men åk ni men som sagt!

Hallå kolla i de andra sidorna där jag skrev! Där skrev jaf 07:15-07:30. så de kan du ju inte säga :S
jag frågade henne men hon skulle nog på en fest , hon sa att hon inte skulle med iaf

Okej det hade du skrivit.... så tar tillbaka det... Men du var ju emot att dom skulle åka med? Och konstigt att inte dom ska med nu när vi har sagt att vi inte ville ha med dom.... Men nu löste det ju sig för vi tänkte åka tidigt...

227 Inlägg
21 mars 2008
Eriken skrev:
Bolet_boy skrev:
Eriken skrev:

Okej det hade du skrivit.... så tar tillbaka det... Men du var ju emot att dom skulle åka med? Och konstigt att inte dom ska med nu när vi har sagt att vi inte ville ha med dom.... Men nu löste det ju sig för vi tänkte åka tidigt...

Jag var inte emot att dem skulle med :S Jag tänkte ju på artur, han sa ju att han hade dåligt med pengar så att han inte visste om han skulle klara sig fram å till baks, då skrev jag att jag tyckte att artur kunde åka med  dej isåfall, så var de

Driver
195 Inlägg
21 mars 2008
740Drifting skrev:
Som sagt 7:40 skall jag häma sunken i stan så jag hinner nog inte till 7:10 till dalen så fort kör jag inte så tiden backar smile men jag lär ju hinna ikapp er uppe i ljungby eller påvägen

Ja jag får citera mig sj igen för jag är utstött och mobbad.      ja klart du hinner ikapp smile

227 Inlägg
21 mars 2008
740Drifting skrev:
740Drifting skrev:

Ja jag får citera mig sj igen för jag är utstött och mobbad.      ja klart du hinner ikapp smile

Självklart gör du det big_smile de gör du alltid

Driver
195 Inlägg
21 mars 2008
Bolet_boy skrev:
740Drifting skrev:
740Drifting skrev:

Självklart gör du det big_smile de gör du alltid

Ja om jag hade haft en snabb bil så hade jag vatt död, de e ju alltid så många man måste köra ikapp för att dem skall åka så jävla tidigt.tonguelol

Driver
195 Inlägg
22 mars 2008
Ja Idag va ju roligt:)   (spesiellt att alla gick tillsammans sad )

1 174 Inlägg
23 mars 2008
Många bilar idag?? wink

"If you're in control, you're not going fast enough"

2 079 Inlägg
23 mars 2008
Trådstartare
-Blomman- skrev:
Många bilar idag?? wink

en hel hög! wink

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

2 079 Inlägg
23 mars 2008
Trådstartare
740Drifting skrev:
Ja Idag va ju roligt:)   (spesiellt att alla gick tillsammans sad )

ja, det var kul, men att alla inte gick tillsammans är ju sånt man får räkna med när vissa springer igenom hallarna på en timme och andra inte har kommit igenom Hall A på en timme, det är sånt man får räkna med
Senast redigerat av Mackanol (23 mars 2008)

227 Inlägg
23 mars 2008
Ack ack sikket ljud i bmwn nu tongue riktigt härligt ljud! big_smile

2 079 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
Bolet_boy skrev:

ni bmw människor med era raka rör å grejer

227 Inlägg
24 mars 2008
Mackanol skrev:
Bolet_boy skrev:

ni bmw människor med era raka rör å grejer

jojo wink jag har på vinterpuckar igen så ikväll kan vi sladda big_smile

Driver
195 Inlägg
24 mars 2008
markus när kommer bilder på din avåkning upp på tråden??

2 079 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
740Drifting skrev:

det kommer inte upp i tråden, för de bilderna existerar inte tongue

227 Inlägg
24 mars 2008
yoyo ^^ jag ska snart slänga upp en film på mitt ljud big_smile

Driver
195 Inlägg
24 mars 2008
Mackanol skrev:
740Drifting skrev:

det kommer inte upp i tråden, för de bilderna existerar inte tongue

haha jo du

Driver
195 Inlägg
24 mars 2008
ja klantigt och roligt

https://www1.garaget.org/gallery/archive/67050/292989_35u90z.jpg
klantigt roligt

https://www1.garaget.org/gallery/archive/67050/292990_gifskb.jpg
hhe