4263
Sök

Vatten Bakom Förarstolen I Min Volvo 760..

242 Inlägg
9 mars 2008
Trådstartare
ja som rubriken lyder får jag vatten bakom förarstolen på min volvo 760 och undrar hur de kan tänkas ta sig in.. MYCKET TACKSAM FÖR SVAR !

279 Inlägg
9 mars 2008
rost hål i golvet om det är nere vid pedalerna kan det vara värmepaketet. sittter en kran där som kan läcka gjorde det på min 940 när jag köpte den.

bränt gummi luktar kärlek

5 198 Inlägg
9 mars 2008
Pedalerna sitter  väl inte bakom förarstolen:cool:

2 271 Inlägg
9 mars 2008
Har för mig att ett av dräneringhålen sitter där bakom, riv upp mattan och kolla.

279 Inlägg
9 mars 2008
gamlingen skrev:
Pedalerna sitter  väl inte bakom förarstolen:cool:

nej jag vet vart fel men sa bara vad som var med min när det var dyngsurt på golvet. hade blött där bak oxå en gång men då fickjag skylla mej själv vade en energidryck i facket mellan stolarna som det gick hål på och ran ner där:D

bränt gummi luktar kärlek

"the real jerk"
301 Inlägg
9 mars 2008
kan vara så att antingen det läcker in i från dörren (bak) eller framrutan varit med om det på några halvadanna bilar farsan fått in.

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!

Livsnjutare
342 Inlägg
9 mars 2008
Värmepaketet läcker med största sannolikhet! HAr gjort det på båda mina 940is!

Halvsats till 940 säljes! Ej ltt! Gått max 20 mil! Säljes pga. krockad bil!

948 Inlägg
9 mars 2008
en 740 turbo jag hade läckte in där det brukar sitta ett frisklufts intag vid förar sidan om du tänker dig där alla kablar går in till dörren bredvid där så sitter det en plast för det hålet där läckte det för mig
Senast redigerat av TobbeTT (9 mars 2008)

242 Inlägg
15 mars 2008
Trådstartare
okej tack för alla tips ska kolla big_smilebig_smile

597 Inlägg
16 mars 2008
Kan vara tätningen bakom dörrpanelen, har dok för det mesta arbetat  med bmw så jag har inga större erfarenheter av volvo men d kan vara värt o kolla upp...

Sök