3839
Sök

Någon som vet vad som har hänt på Värmdö idag?

945 Inlägg
9 mars 2008
Trådstartare
När jag åkte hem från jobbet idag så mötte jag 11 polisbilar med blåljus och fullt spett på väg ut till Värmdö. 9 målade bilar och 2 civila.
Det var ungerfär 17.15.
Någon som har hört nåt på lokalnyheter vad som har hänt?

blinka blått om du vill rejsa!

schtek
478 Inlägg
9 mars 2008
I fredagskväll när jag var ute vid gustavsberg stod det mittemot infarten till VTG 3 måladeoch 2 civila snutar..
och vid stationen stod det 2 civvare till.. när jag vände i centrum var alla borta.. har varit mkt snutpådrag den här helgen av vadjag märkt när jag vart ute.

945 Inlägg
9 mars 2008
Trådstartare
Alister skrev:
I fredagskväll när jag var ute vid gustavsberg stod det mittemot infarten till VTG 3 måladeoch 2 civila snutar..
och vid stationen stod det 2 civvare till.. när jag vände i centrum var alla borta.. har varit mkt snutpådrag den här helgen av vadjag märkt när jag vart ute.

Åh fan. Men nu verkar det ju ha hänt nåt ordentligt , menar 11 bilar då pratar vi ju ungerfär 20 snutar iaf, och desssutom 2 civlbilar åxå....hmmmm......klart som fan man blir lite nyfiken.

3 113 Inlägg
9 mars 2008
jag har iaf inte hört något.. skulle vilja veta det också!

Semper Fi

1 196 Inlägg
9 mars 2008
jag går i VTG och bor nära gustavsberg men jag har inte hört något :S

schtek
478 Inlägg
9 mars 2008
Kika in här då & då http://www.nvp.se/
såg ingenting som det kan vara om nu dock..

BMW Power
2 362 Inlägg
9 mars 2008
visserligen är det alltid snutar här ute nu förtiden och har sina kontroller, men om det är så många som kommer på en och samma gång så lär det ju vara något större på gång.. var ute och åkte bil för nån timme sen, men inget man såg som hade hänt.

BMW, bogsering med wire :/

underordnad allfixare
696 Inlägg
9 mars 2008
TTTTT skrev:
När jag åkte hem från jobbet idag så mötte jag 11 polisbilar med blåljus och fullt spett på väg ut till Värmdö. 9 målade bilar och 2 civila.
Det var ungerfär 17.15.

det var väll lunchdags på donken? smile

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

945 Inlägg
9 mars 2008
Trådstartare
LasseMan skrev:
TTTTT skrev:
Det var ungerfär 17.15.

*ASG*, trodde det jag åxå, när jag mötte dom 3 första saabarna precis efter gurrra av fatren, men när det kom två till på skurubron och dom bara fortsatte att komma så tänkte jag nu jävlar.....
Men iofs kankse va xtra leksak i happy meal idag big_smile

5 198 Inlägg
9 mars 2008
FLindgren skrev:
www.aftonbladet.se brukar funkar ifall något har hänt.....

www.wighsnews.se      fungerar kanon oxå

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
9 mars 2008
LasseMan skrev:
TTTTT skrev:
Det var ungerfär 17.15.

hahahaha tongue

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

-utan 940
1 728 Inlägg
10 mars 2008
De hade säkert fått tips om en lastbilschaufför som haft 3min för kort rast eller skrivit förnamnet före efternamnet på färdskrivarbladet. Då kan de lätt samla in dagens tre "pinnar" som krävs för att få löneförhöjning.

Sök