när steg brännt i mina bekantskapskretsar och så är e oftast nättrissorna dessa jobbar oftast parvis och sitter sisådär en 4-8st hittar du en som är brännd så kan du utan vidare klippa bort den och steget funkar igen men med lite försämrad effekt än de hade innan ska du byta ut den så kan du ta trissan intills märkning. för att mäta om nättrissorna är sönder kan du ohm mäta dem, det ska inte va kortis i någon mellan något av stiften. du har 2st trissor som sitter för sig själva, den ena ska ha minus 31v har ja för mig och den andra +31volt. har vart så på de flesta stegen jag kollat men givetvis är de inte så på alla.. ta ett kort på stegets kretskort och markera de som är brännt, hjälper lite iaf