11 mars 2008
Trådstartare
Har en MB 190E 2.3, där orginalhögtalarna har gått sönder.
De bak i hatthyllan, är helt döda! De i Instrumentpanelen har gummit gått sönder i, så de sprakar och har sig när man höjer volymen lite grann.
Om man skulle byta dessa, vad skulle ni rekommendera för högtalare till ett lågt pris. Behöver inte vara några värstinggrejer för flera tusen. Bara så att jag får orginalhögtalarna ersatta, så man kan spela lite musik i bilen.
Har ingen koll på vad det är för storlek på dessa, men det kanske någon av er har koll på.