11 mars 2008
Trådstartare
tänkte höra om de finns nån här som har bytt hörnen på s/v90 skärmar? ska byta på min men ville höra mig för om de var svårt eller om nån har bilder på vart man bör lägga skarven?!
tacksam för svar..
mvh mårten
man lever bara en gång..