IMPRAZERN skrev:
hahha

fundera på låsa tråden ist

kanske inte ska ge mig in i något som jag inte har riktigt full koll på
Men jag har för mig det finns 2 olika sorters laddtrycks mätare.. eller har jag helt fel där me?
*** denna som sitter i saaben nu behövde man inte kalibrera som man va tvungen att göra me den andra jag pratade om lite längre upp..
Det finns ju vad jag förstått laddtrycksmätare och sen vakum-mätare iaf

Tror nog du syftar på en sån där mätare som styrs av en liten låda man köper med mätaren och kopplar flera mätare till, eller ??
Senast redigerat av TBOC_Razor (12 mars 2008)
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P