3702
Sök

Navringar centrumhål 460-94?? tacksam för hjälp

Alfa Romeo 166
310 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
#1
hej köpt nya fälgar 17" men jag fick inga navringar till dessa, har pratat med andra firmor och dom måste ha måttet på centrumhålet bak på fälger samt på bilen, hur mätter man ut navhålet? tacksam för svar


Glasmästare men just nu tyvärr helt sjukskriven
236 Inlägg
12 mars 2008
#2
Det är väl bara att mäta med ett skjutmått på fälgens centrumhål
och sen mäter du  motsvarande utstick på bromsskivan
här nedan en länk till en lista där du kan kolla vilken storlek din bil har på centrumhålet
http://www.svenskahobbyklubben.se/Falgar.htm



Sök