hej köpt nya fälgar 17" men jag fick inga navringar till dessa, har pratat med andra firmor och dom måste ha måttet på centrumhålet bak på fälger samt på bilen, hur mätter man ut navhålet? tacksam för svar
Det är väl bara att mäta med ett skjutmått på fälgens centrumhål och sen mäter du motsvarande utstick på bromsskivan här nedan en länk till en lista där du kan kolla vilken storlek din bil har på centrumhålet http://www.svenskahobbyklubben.se/Falgar.htm