min pioneer kosta ca 1800 från nårdik (4st lågnivå) mycket prisvärd stereo måste jag säga dock så är det inte säkert att den är kvar då min var på fyndhörnan! kommer inte ihåg namnet på den men jag har iaf 2 rader med text på den.. (inte den man kan byta knappfärg på)
Edit: den fanns fan kvar.. DEH-P4900IB CD-Radio 1595 kostar den (+140kr i frakt) Här vart en billigare till å med DEH-P40MP CD-Radio (1190kr).. men de extra 300 för den jag har är klart värt det!