Tack för tipsen:) ska satsa på den som mekonomen säljer.
och om du inte vill lacka grejerna i "orginal färg" som typ en metallic eller någon anan rolig flake färg så äre bara att matta ner allt me papper, slänga på "rostskydds primer" (gör så du får bättre färstningsyta..) Sedan på me slipgrund, matta ner den och sedan kan du lacka grejerna i valfri färg.. men dock så kan fortfarande "Det guppiga" finnas kvar eftersom det finns olika typer vinyl inte är helt "raka"..
så kör på vinylspray, funkar kannon, använde det på min mittkonsoll i bilen Mvh Kim
vanlig sprejfärg för gå bra också bara det är 100% rent! min granne körde på vanlig färg i sin båt och det har hållt sig utan att flagna, det som skiljer vinyl och vanlig sprej åt är att det finns nån speciell olja i vinylfärgen.