12 mars 2008
Trådstartare
Tja alla glada ja håller på att göra skärmbreddning till min celica..Och nu undrar jag hur ni andra har gjort med original skärmkanten sitter den kvar eller har ni tagit bort den??
Och om man har den kvar slår inte hjulen emot när man kör över gupp o Skit på Svenska vägarna ??
vill vet snabbt hällt nu
Mvh ToBe