4184
Sök

Klä vinge i kolfiber?

1 675 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
#1
Hej.
Funderar på att klä min bagage vinge i kolfiber, Men undrar om det blir snyggt. Vad tycker ni?

http://www.garaget.org/gallery/archive/50498/278712_acyb32.jpg
Blir det snyggt i kolfiber?

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

Lite överallt..
612 Inlägg
12 mars 2008
#2
Personligen tycker jag det hade varit snyggt med kolfiber bara längst ut på vingens bakkant, om du förstår vad jag menar?

Finns ju nån volvovinge med kolfiberinslag, vet ej om det är nån 850R eller liknande.. Men det hade varit snyggt iaf..

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

1 675 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
#3
kanske det;) Blir inte snyggt helt i kolfiber då?

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

Lite överallt..
612 Inlägg
12 mars 2008
#4
volvo_1987 skrev:
kanske det;) Blir inte snyggt helt i kolfiber då?

Personligen tror jag att det skulle se lite konstigt ut, men vem vet? Kanske skulle bli skitsnyggt..

Är ju svårt att fråga vad folk tycker.. Ingen tycker likadant..

Kommer alltid finnas folk som tycker att det inte är nå snyggt, av olika anledningar..

Kör på vad du tycker är snyggt, för det är din bil.. smile

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.


Sök