Personligen tycker jag det hade varit snyggt med kolfiber bara längst ut på vingens bakkant, om du förstår vad jag menar?
Finns ju nån volvovinge med kolfiberinslag, vet ej om det är nån 850R eller liknande.. Men det hade varit snyggt iaf..
Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.