3808
Sök

Garantihjälp med Logitech mus.

Living the good Life!
585 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
Jag har en datamus logitech mx518 som jag har 3 års garanti på och jag har snackat med de på logitech och de ska skicka mig en ny, men till problemet:

De vill att jag ska klippa kabeln och skicka den till deras kontor nere i tyskland, observera endast kabeln, jag förstår inte varför, det är inte som om att jag försöker lura de eller något, den högra mus knappen har fastnat och när man väl tar i så klickar den till skit hårt och fast den funkar inte...sad

Tror ni de vill att jag ska skicka den för att de ska ha bevis på att jag har en sönder mus eller vad är det frågan om, jag kan lika gärna skicka de en kabel från någon annan mus.

Känns så onödig och skicka en sladd till tyskland roll

Vad tror ni händer om jag inte skickar kabeln?

When the flag drops, the Bullshit stops.

Körv
3 535 Inlägg
12 mars 2008
dom vill nog vara säkra på att du inte hittar på felet för att få en till mus.

Truckdriving Man

Sleeper
3 084 Inlägg
12 mars 2008
nepp har en kompis som bytt tre musar och man klipper av kabeln för att dem inte ska bedra dem det är lugnt! wink
han fick till och med en nyare modell sista gången för att modellen han hade hade utgått smile
du kan inte skicka en annan kabel för det är någon slags märkning självklart! dem är ju inte dumma..
Senast redigerat av Sushikocken (12 mars 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Living the good Life!
585 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
ok skickar iväg kabeln när nya musen kommer.

tack för infon
Senast redigerat av AudiZack (12 mars 2008)

When the flag drops, the Bullshit stops.

Sleeper
3 084 Inlägg
12 mars 2008
skulle vart kul att veta hur gammal min mx500 är skulle behövt byta... gliddynorna är borta och den börjar bli lite nött tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

8 921 Inlägg
12 mars 2008
AudiZack skrev:
ok skickar iväg kabeln när nya musen kommer.

tack för infon

Ja då lär du få vänta.....
När dom fått kabeln så skickas den nya musen.

Fotograf på Tierp iDag

Sök