Jag satt och tänkte på om 740 skulle passa med spacers. Typ 3 eller 6 mm skulle räcka. Men jag vill inte gå och köpa något som jag sedan inte vill ha pga det såg ut som skit, så jag tänkte: Ingen här som har en 740 med spacers som kan visa en bild på hur det ser ut? Om ni har så nämn gärna tjockleken på spacern med.
Mvh Emil
Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri! www.garaget.org/Triton
de e väl svårt o se på bild med 3 mm skillnad?.. om det nu syns nån skillnad.. annars så har ju biltema för 30 spänn för 2 st.. så bor du inte alltför långt därifrån e de ju bara köpa ett par o prova.. finns väl3 och 5 mm
2 mm syns inte, varken med alufälg eller plåtisar... Varför vill du ha spacers förresten? Jag trodde att de flesta hade det av samma anledning som jag har: för att få plats med fälgarna... Breddar 29 mm runt om på min 745a...
Nja jag vet inte rikgit varför. Jag kom bara på den tanken att undra hur det skulle se ut, sen såg jag på en sida att dom hade 3 och 6 mm. Men om jag skulle slänga på såna så är det nog mest för att bilen ska se lite maffigare ut, typ få ut däcken lite.
Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri! www.garaget.org/Triton