13 mars 2008
Trådstartare
Min stereo i min saab har lagt av helt. Har aldrig varit några problem med den innan. Satt och lyssnade på musik. Stängde av bilen, startade den igen efter 2 min och då var den helt död. Varken radio lr cd funkar och det syns inget i displayen. Säkringen är hel. Någon som haft något liknande problem lr kanske vet vad det kan vara för fel?
My way or the highway? I take both sideways