14 mars 2008
Trådstartare
Jag tog lös panelerna runt ratten för ett tag sen skulle lacka dom, sen när jag hade gjort det satte dit allt så upptäckte jag att plasten som visar parkering och rätta lyset var borta. Så vad jag och köpte en nu och skulle sätta dit. Lampan som sitter bakom som ska lysa upp själva vredet/panelen lyste när jag tog lös och nu när jag sätter ihop det så lyste det inte. Har kollat med 2olika lampor, men funkar inte ändå. Någon som vet vad det ska vara för lampor där?