17 mars 2008
Trådstartare
Okey testar med rör först:) Men ska jag ha 2st rör som är 31cm långa? Är det 3" rör jag ska ha eller? Har läst nån stans att om röret är längre än 12cm så räknas varje port som 4cm stämmer det? Har även läst att man ska ha portar på båda sidorna för att få mindre "flås ljud" rätt mig om jag har fel:P Har som sakt aldrig byggt en låda själv innan men försöker läsa mig till så mycket som möjligt:)
Senast redigerat av Jolle87 (17 mars 2008)